Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Men nu händer det...

Av Annci Hultström - 11 augusti 2011 13:45

... konstiga saker med mig.


Som jag skrev igår hade jag ju tidernas huvudvärk, med illamående som följd. Dock kräktes jag inte (verkar inte kunna det efter open).


Efter en god natts sömn vaknade jag i morse med aningen huvudvärk igen, men mest mosighet från gårdagens attack. Tog två tabletter för att mota den eventuella Olle i grind.


Så blev det lunch och jag åt med bättre aptit än igår. Efter lunchen tänkte jag att en vila kunde vara bra mot huvudvärken, så jag lade mig över bordet - med armen som kudde. Efter en stund "vaknade" jag till av att känslan av att kräkas kom över mig. Satte mig upp och svalde en stund och en rap kom (oooops). Lade mig ner igen, men återigen kom känslan över mig. Även den gången kom en rap (oooops). Gjorde ett sista försök och somnade till några minuter, men vaknade av att det forsade ut något ur näsan. Det var som en vätska blandad med matrester. Ja, jag vet... huuuur äckligt som helst.


Efter att torkat och snytit började jag skaka och frysa. Som fan. Är helt skakig i benen åxå. Så nu sitter jag här och väntar på att Adecco ringer åter. Bad om en backup, om det fanns, för det känns inte helt ok att sitta här faktiskt.


Nu ringde de - det fanns ingen. Den STÖRSTA nackdel med att sitta ensam är att man inte, ens när man mår dåligt, kan gå hem. Så det blir till att hålla ut. Blir det värre och jag börjar kräkas eller nåt, då får de helt enkelt klara sig utan mig här.


Förresten, ska man bli orolig när det börjar forsa ut saker ur snoken helt plötsligt? Kan det vara nåt värre än magsaft?? Fast det luktade inget...var mer som vatten... fast jag inte druckit vatten. Hjärnsubtans kanske? Känner jag efter så känner jag mig nog lite mindre smart nu än innan lunchen. Fast iofs måste det komma från maghållet, för det innehöll ju spår av mat (morötter och panering från fiskpinnarna typ - ja, jag vet... äckligt).


Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska koncentrera mig på att göra ingenting. Det får mig kanske att må bättre (?!).

 
 
Carina

Carina

11 augusti 2011 21:42

Men lilla vän vad obehagligt för dig.Att spy genom näsan är bara för vidrigt.
Hemskt för dig att inte kunna lämna jobbet då du är sjuk.
Krya på sig kramar till dig <3

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

12 augusti 2011 09:06

Just att spy genom näsan är jag van vid. Händer alltid när jag kräks... men sådär, från ingenstans var det som förbryllade mig mest.

Tack vännen för omtanken!

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards