Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Annci Hultström - 8 augusti 2011 21:10

... avklarade. Det tog 21 minuter.


Var så jävla omotiverad innan, så jag sa till H att jag hellre får kräksjuka än att inse att jag inte kommer att klara springa runt det där jävla loppet. För att gå är det värsta som kan hända. Då är allt förstört. Med det i tanken var det inte direkt lättare att springa.


Men väl ute gick det faktiskt rätt bra ändå, så hoppet är inte förlorat. Än. I morgon är det dags för en knäckning hos kilotraktorn igen och då får jag inte springa. Men en prommis kanske går att få till. Men onsdag kör jag igen. Och fredag eller lördag och sen måndag. Vilodag på tisdag och sen är loppet på onsdag. Nummerlappen kom f.ö idag. Ingen återvändo.


I morgon ska bilen hämtas åxå. Känns skönt som attans. Efter att vi är klara i W´s skola så åker vi. Hon och jag. En tjejgrej ;-).


Och så ska ju lägenheten besiktas åxå. En fullspäckad dag alltså.


Nej, nu ett mellanmål. Sen en dusch. Och sen... ja, sängen. Inte så mycket som återstår.

Av Annci Hultström - 8 augusti 2011 16:00

Det står ju inte på förrän jag fyller år och har fått frågan om vad jag önskar mig. Normalt brukar man ju aldrig veta, men konstigt nog har jag en låååång lista i år.

  • ACO Face scrubcreme (Apoteket)
  • L'Oréal RevitaLift (blå nattkräm + vit dagkräm)
  • Någon kräm som tillför MÄNGDER med fukt, kanske sånna kapslar med extra fukt
  • Presentkort på ansiktsbehandling/massage
  • Presentkort på kläder
  • Biljetter till Lena PH (show i höst)
  • Mjukisbyxa + jacka, ett set, i Velour
  • Biobiljetter

Men mest av allt vill jag ha ett Wii Fit med balanceboard + spel till... finns en hoper, t.ex Zumba.


Undrar om man önskar sig mer när man vet att man inte kan spendera pengar på det själv? Vill ju hellre unna mig i Thailand. Hmmmm...


Nej, nu ska vi packa ihop och åka hem.


Ha en fortsatt bra dag!

Av Annci Hultström - 8 augusti 2011 13:00

... allvaret igång på riktigt. Ja, med hämtningar, lämningar, matlagningsstress menar jag. I morgon börjar inskolningen på fritids. Idag har de planeringsdag, så W är med mig på jobbet. Hon har ritat, ritat å ritat. Och sett på film förstås. Nu är lunchen avklarad och hon ser på film igen.


Efter jobbet ska vi förbi ICA Maxi och handla lite, sen bär det av hem för att... tja... laga mat typ.


Förresten, jag måste erkänna att min "vita" månad inte går något vidare. Har ätit mjukt bröd, fikat bulle, ätit popcorn. Och glass. Hmmmm... Jag vet att detta är kopplat till träning. Jag har inga problem att låta bli när jag tränar, men så fort det inte funkar då skiter det sig lättare. Och nu har jag inte sprungit på 2 veckor. KATASTROF. Det har ju iofs sina förklaringar... Först ont i foten. Och sen fick jag faktiskt inte springa efter kilotraktorbehandlingarna, men jag hade kunnat gå åtminstone för att få någon typ av träning. Men nä... Så idag bara måste jag iväg. No mercy. Vill ju faktiskt komma runt det där loppet springandes som jag lovat mig själv. Och nu är det bara 9 dagar kvar. Känns just nu som "Jo, tjena".


Nej, nu ska jag dona lite här. Men vi hörs igen. Senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards