Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Annci Hultström - 22 juli 2011 13:18

...från mitt fönster. Det är mulet men varmt, men även lite regn. Barnen badar, vi andra bygger byrå. Jag har förresten klippt bort den spräckta nageln. Lika bra, för det kom en massa var. Gissar att det berodde på alla alger som låg där under och gonade. Nu - åter till byrån.

Av Annci Hultström - 22 juli 2011 09:34

... i glädjebägaren, som jag glömde berätta, hände igår. Vid ett av alla dopp i sjön slog jag tån i en sten. Det gjorde lite ont, men inte så att jag ojjade mig direkt. När jag kom upp ur vattnet såg jag ett streck tvärs över hela nageln, trodde det var smuts. Men nä... nageln sprack. Efter en stund kom blodet. Hade foten ovanför vattnet efter det. Väl uppe gjorde jag rent den och plåstrade om.Ett par gånger inatt har jag vaknat av att det gjort ont när den legat mot madrassen. Skit säger jag om det. För att sätta på en sko är det inte tal om. Ute är det mulet, men varmt. Tror jag. Ser i alla fall ut så från sängen ;-). Idag tänkte vi plocka blåbär och lite svamp, om det finns. Annars blir det nog mest bad & bad. Ha en fin dag alla.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards