Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Annci Hultström - 12 juli 2011 21:05

... då hade jag varit på Allsången i alla fall, för där har det ju inte regnat minsann. Men nu kan jag ju inte det... Får bli en annan gång helt enkelt.


Istället åkte jag & H och kollade på bil. Provkörde en Honda Civic, men nä... Det var lite av "falsk marknadsföring". Såg supersportig ut. Hette sport. Men fanns där någon sport under huven? Nope. Som en förklädd Nissan Micra typ. Men däremot skulle han få lite schyssta bilar (Ford Focus) på torsdag. Så då ska vi dit igen. Hoppas vi kan hitta någon bra bil då.


Nu ska jag ställa mig och stryka lite. Sååå boring, men ack så nödvändigt. Sen blir det bingen. Zzzzzz...


Önskar därför en god natt. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 12 juli 2011 15:23

Kollade igenom kameran och insåg att det fanns määääääääääääängder med bilder jag skulle kunna bjussa på. Så då gör det jag det.


Först, en helt vanlig dag i det Hultströmska residentet:


     


   


Åsså ett par från vår helg i stan. Där åkte W på en sån här...

 


...medans hennes far färdades fram på den här:

 


Några vyer från vår promenad genom stan. Så vackert det är. Får liksom aldrig nog:

      


Såg den här lilla båten ligga ankrad utanför Strand hotell. Så cool. Hade varit kul att gå ombord på en sån en gång:


Det gick inte in fler vindruvor kan jag säga:

 


Vyn från svägerskans balkong. Lovely:


Dagen efter var det dags för Red Bull´s lådbilsrace...

 


... med efterföljande middag på Pizza Hut. Japp, det är sant - de anses av sjukvården som friska. Konstigt, men ja... hmmm...


Jodå, jag med är frisk. Bara lite blyg på helgens 100-års fest...

 


...fast bara en kort stund:

 


Finaste Marre. Inte en dag över 35. Eller vad säger ni?

 


Sen var det W i sin nya klänning. Hon blev ju så avis på min prickiga, för tyllen och svängen. Då hade jag turen att hitta en på Myrornas till henne. Den har halterneck och sen står det rockabilly på den. Cool som attans. Behöver jag säga att hon blev glad?!

 


Åsså tillsist jag. Ser jag inte vansinnigt smal ut i de här kläderna? Tycker det själv i alla fall. Och iofs... jag har nog tappat några cm sen jag började springa. Bara runt vaderna har jag tappat 2,5 cm på en månad. Och tuttarna (please God, make it stop) 3,5 cm. Så det händer ju lite. Men när tänker röven & låren börja tappa då? Det undrar jag...

Tröja H&M, byxa Kapp Ahl - båda på rea 


Och jag i mina nya glasögon:


Ja, det var dagens bildvisning. Nu till allvarligare saker.


Trillade in till det HÄR blogginlägget från en annan blogg. Fler än jag som stör sig på jubelidioter i trafiken. Fick nästan lite tårar i ögonvrån när jag läste. Så sant, så sant.


Idag skulle jag & Carina har gått på Allsången. Men vi har faktiskt bangat. De hotar med regn och det har vi ingen lust att sitta i. Så det blir till att åka hem och städa vidare. Blev inte helt klar igår. Inte så kul substitutsyssla... men så blir det ibland.


Nej, nu ska jag göra klart en order. Sen börjar det bli dags att runda av och åka hem åxå. Men vi hörs kanske senare?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards