Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

3,9 km...

Av Annci Hultström - 7 juli 2011 21:15

...på 27 minuter blev det idag. Av det gick jag c:a 5 minuter och det var mest på slutet. Usch, det var jobbigt. Grymt jobbigt. Men jag är ändå stolt över mig själv och full av tillförsikt. Jag KOMMER att klara detta. Har 1 månad och 10 dagar på mig. Alltså 41 dagar. Den 17 augusti så är det jag som joggar mig runt 5 km. Comprende?!??!!!?!?!


Dagen har fortsatt i gnällets tecken. W har plötsligt trillat tebax i bebisstadiet. Hon gnyr som ett spädbarn istället för att prata ur skägget. Kanske är det åldern? Men nog så störande...


Men en bra sak har hänt - jag har lyckats göra en grekisk sallad + tzatsiki utan att skära mig. Det ni. Annars hade det ju kunnat vara gräddet på moset en dag som denna.


En bra sak till hände förresten... svängde inom Kapp Ahl efter att jag hämtat W. Ville kolla rea-utbudet här i Väsby åxå. Hittade 1 par vita byxor, en tröja och ett linne. Så med det jag köpte igår har jag nu 5 nya plagg och W ett . Allt för den facila summan av 240kr. I snitt 40 kr/plagg. Me like. A lot!


För en evighet sedan beställde jag även lite kläder från HM på nätet. De kom idag, så vi tog turen inom affären för att hämta ut dom. Men nä - då var affären stängd. Så vi får vänta tills i morgon. Överlever nog det med.


Nu ska jag duscha och sedan äta ett mellanmål. Och sen - sängen. Så jag önskar er en god natt. Sov gott och dröm sött!!

 
 
Lott@

Lott@

8 juli 2011 03:53

Du kommer att fixa det.
Hålelr tummarna för att allt onytt i form av förkylningar & anant elände håler sig långt borta!!

Själv så häxar det bara, skavsår from Hell, tog en vecka att läka, sen var ajg ut & efter en km så känner jag av det igen :(
Blir att byta skor igen :/
Just nu så djävlas ryggen på mig, inte bra att vara & svira sina lurviga tydligen ;)

http://www.lottaskrypin.se

Annci Hultström

8 juli 2011 08:29

Tack! Det hoppas jag med. Men det känns som att vi kommit in i en god sväng nu och hoppas den håller i sig länge... länge!

Skavsår är inte kul. Fick jag en vända i våras. 2 härliga å blödande köttsår. Men med compeed och andra skor så genomlevde jag även dom. Skor är så viktigt. De skorna jag fick av hade jag fått av min man, alltså inte utprovade för mig. Nä, jag köper bara skor på löplabbet nu. Utprovade av proffs. Just för min fot. Bra mycket dyrare (betalar mellan 1200-1500/par), men FAN så mycket bättre skor. Har inte haft problem en enda gång sedan jag köpte mina första för 4,5 år sedan. Så det rekommenderar jag varmt.

Har du väl hittat en modell så kan du beställa på nätet sen och det blir lite billigare.

Trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards