Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Annci Hultström - 5 juli 2011 20:45

Jag har sprungit. Idag blev det 3,3 km på 20 minuter. Det var tungt, men ändå hann jag aaaaninge längre på samma tid. Så kanske börjar det ta sig?! Kanske börjar kroppen fatta vinken?! Ja, man kan ju alltid hoppas. Nu blir nästa runda på torsdag. Då ska jag kuta mer än någonsin. Hoppas jag.


Nu ska jag duscha och sen sätta igång och stryka. Har inga kläder att ta på mig, allt är knöligt. Men åh, vad jag drar mig för det... det är ju så förbenat trist.


Bara för att dra på det lite mer ska ni få ett par bilder.


Först H´s upptäckt i soprummet igår. Någon hade druckit mer än ! drickyoghurt m vi säger så:


Och sedan min upptäckt på vägen hem idag. Gissar på att sopbilens "gap" gått sönder. Resultatet blev en hel hög med sopor mitt på vägen. Behöver jag säga att de såg lätt uppgivna ut de där sopgubbarna?? De satt med huvudet i händerna. Lätt molokna. Jag skrattade. Kunde inte göra annat. Faktiskt.  


Nej, nu - duschen.


Sov gott och dröm sött - antar att vi inte hörs mer idag.

Av Annci Hultström - 5 juli 2011 16:47

...det är helt galet, men sååå sant... Det finns blå himmel bakom allt det grå. Har tvivlat starkt på det ett par dagar, men nu vet jag bättre. Fast jag nöjer mig inte med det. Nä, nu vill jag att det utvecklar sig till sol åxå. Mycket vill ha mer ni vet...

Av Annci Hultström - 5 juli 2011 06:50

...blev 22. Men det är jag ändå nöjd med. Över 8 timmars sömn. Och visst har jag vaknat några gånger inatt med, men det känns ändå ok. Därför ska jag nog försöka få till en repris ikväll. Fast då ska jag springa, vilket brukar resultera i ännu sämre sömn. Nåväl, det visar sig. Nu ska jag göra mig klar och åka till jobbet. Rätt skönt att jobba när det är skitväder. Faktiskt.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards