Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Vilken dag!!

Av Annci Hultström - 28 juni 2011 21:00

När jag hämtat W älgade vi hem. Kollade posten. Mina 10 vunna trisslotter hade kommit (wwiieee). Sen bytte jag om (svalare kläder behövdes tveklöst) och vi inväntade H. Så fort han kom cyklade vi ner till centrum. För vet ni vad? Min klänning hade kommit. Sen cyklade vi vidare till Tiger där vi njöt en thaimiddag.


Efter det cyklade vi hem igen. 5 km blev det och W cyklade HELA vägen. Så duktig. Räknar det f.ö som dagens motion.


När hon var nattad kastade jag mig ner i soffan och där sitter jag ännu. Det är ju för bövelen "Allsång på Skansen". Går inte att missa. Underbart och en mer än tillåten sommarkänsla uppfyller hela mig. Och Måns - ja, han skötte det überbra.


Så sammanfattat jag bara säga: Vilken dag!

  • 10 trisslotter i lådan (om det är vinst återstår att se)
  • Thaimat
  • Cykeltur
  • Grym värme
  • Allsång på Skansen, med Septembers coola uppenbarelse och Helen Sjöholms underbara och tårframkallande röst.
  • Klänningen, med stor K. Här - en försmak (tänk den med en cool frisyr, schysst smink och tidsenliga skor):


Den satt f.ö som handen i handsken. Helt perfekt. 


Nu återstår bara att hänga en tvätt, sitta ute en liiiiiten stund och sen blir det sängen. För av någon anledning tycks jag lida brist på sömn efter helgen.


Så - God Natt!!!!

 
 
Ingen bild

LH

28 juni 2011 21:48

snyyygg klänning! du kommer "rocka fett"! :) kram!

Annci Hultström

28 juni 2011 22:00

Hahaha... ja, jag hoppas det!! Det är ju en rockabilly-klänning. Kanske kommer resten på köpte då ;-). Kram å god natt!

 
Carina

Carina

28 juni 2011 23:14

Oj så snygg du är i klänningen.Riktig pudding.H får nog passa sig,grrr

Kramiz

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

29 juni 2011 06:37

*asg* - Tack vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards