Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Annci Hultström - 25 maj 2011 20:45

... på att gå i stöpet. Insåg nämligen att ALLA mina träningskläder låg i tvättkorgen, efter resan. Men så sa H att en tränings-BH blivit tvättad. Så jag rotade upp ett par brallor ur tvättkorgen (dom som luktade godast) och kom iväg i alla fall. Men FAN så tråkigt pass. För det första var vi bara 7 pers i en sal för 200. Sen var passet så otroligt detalj-koncentrerat, så man fick tänka/titta mer än svettas. Så det passet blir det nog inte igen. Då springer jag heller. Ute eller inne. Eller så kanske man ska testa ett basic/medel-pass och se om kombinationerna är lättare, så att man istället kan ta i och svettas. Skulle det funka så finns det plötsligt många fler pass att välja på.


När jag kom hem igen åt jag middag, hann inte det innan. Sen blev det soffan... är SJUKT trött idag. Så jag ska faktiskt lägga mig så fort detta inlägg är publicerat och duschen är avklarad. Och det är det nu.


Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 25 maj 2011 11:30

Nu är dagens alla måsten klara. Så frågan är vad jag fyller ut resten av dagen med?!


Insåg f.ö att jag inte skrivit dagens vikt på tid och evighet. Det är helt enkelt för att det inte hänt så mycket. Har legat och pendlat ett par hekto upp och ett par hekto ner. Inte nämnvärt intressant. Men nu - nu har det hänt lite igen. Det har jag resan att tacka för. För 2-3 pass per dag borde ju ge lite resultat. Har gått ner c:a 2 kg och tappat 3 cm i midjemått. Och faktiskt 3 cm runt röven åxå.


Nu vill jag bara hålla i detta och komma neråt, så jag blir klar i år. Känns som jag sagt det några gånger nu... men det är ju alla j***a sjukdomar som ställt till det. Så håll tummarna för att jag håller mig frisk. Då kommer träningen hjälpa mig. Och jag ska ju faktiskt springa I Form-loppet den 17/8. Observera - SPRINGA. Eller ja, jogga åtminstone - men inte gå-lufsa. Ikväll blir det ett danspass. Behöver den glada energin känner jag.


Nu är det snart lunch. Blev ingen matlåda över igår, så det blir hämtmat i form av järpar från haket i huset.


Btw - W har önskat stuvade makaroner idag. Det har jag bara gjort ett fåtal gånger i livet, med mindre lyckade resultat. Så jag försökte slingra mig. Sa att jag inte kunde. Att jag inte visste vad man skulle använda för att få dom så. Men se, det kunde hon tala om. "Du kokar dom i mjölk, mamma. Och kanske får du ha i lite vatten om det behövs". Jaha, så det är väl bara att försöka då.


Nej, nu - toa och sen lunch.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards