Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Annci Hultström - 23 maj 2011 18:46

... är jag. Är låg. Beror nog på veckan i månaden ni vet. Lite gladare blir jag dock av att höra W & John leka. Fick honom på köpet idag. Så nyss har de ätit köttbullar och makaroner. Nu hoppar de studsmatta hos grannarna. Lovely.


När han gått blir det nog inte så mycket mer gjort idag. Hade tänkt yoga... men nä, formen stoppar mig. Fast egentligen vore det det bästa. Eller ut och jogga. Jogga skiten ur mig. Ja, jag ska överväga alternativen. Men första ska jag gå ner och spana på dom små.


Ha en fin kväll!

Av Annci Hultström - 23 maj 2011 09:45

... då var det vardag. På riktigt. Inkastad i verkligheten. Känns på ett sätt bra. På ett sätt inte.


Vill träna för att hålla mig i gång nu när jag startat upp så bra. Men vad tror ni händer då? Jo, Friskis börjar med sommarschema. Det innebär att de BARA har typ medelpass varje dag. Vanlig aerobic. Blä. Jag vill ha core, dans och yoga. Men nä... ett yogapass idag. Sen är nästa om 3 veckor typ. Så det blir till att köra hemma efter bästa förmåga.


Nu ska jag äta ett mellis och sedan ta tag i dagens fakturor.


Ha en fin dag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards