Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Annci Hultström - 22 maj 2011 20:20

... i vardagen igen. Tänk vad fort det går... för...


... igår när vi kom hem från Sofie & David ville W somna på soffan och det fick hon. 1 timme efter att hon somnade vaknade hon till och grät. Sen kröp hon upp med huvudet i H´s knä. Då tänkte både han och jag (men ingen sa nåt om det då) att hon säkert skulle kräkas och jaha då... På H, i soffan, på soffbordet, på mattan. En megaspya helt enkelt. Så det var bara att sätta igång och skölja upp, tvätta, torka, duscha diverse saker och folk.


Som sagt - VARDAG!


För säkerhetsskull sov H & W nere på dynor, men det kom inget mer. Så vi tror att hon helt enkelt åt för mycket. Första pannkakstårta, bulle, godis, mat, jordnötter, popcorn, mer godis... ja, ni hör... Kan åxå ha varit att hon inte tuggat ordentligt. För bland det som kom upp var det ett flertal STORA kycklingbitar. Blev kanske för mycket för magen att försöka ta hand om. Idag har hon varit pigg som en lärka. Tack och lov!


Appropå idag - vi har fixat en massa idag. Handlat blommor, krukor, jord och frön. Sen har vi sått (gräslök, sallad, buskkrasse, rädisor m.m) Rensade även mellan plattorna, i rosenrabatten, sopade, fixade baksidan med möbler och så. Ja, en massa fix helt enkelt. Skönt. Nu sitter vi i soffan och ska se en film, "5 days to midnight". Sägs vara bra. Återkommer med betyg.


Nä, nu avviker jag. Hörs i morgon igen. Tills dess - Sov gott och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards