Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Annci Hultström - 12 maj 2011 22:45

... och klar. Hoppas jag. Ska bara slänga mig i duschen, sen väntar kudden. För klockan ringer 04:30. Inte många timmars sömn, men vad gör det när det väntar en veckas vila (och träning såklart). Och sen fick jag en tupplur när jag nattade W. Bonus.


Vi åt f.ö ute idag. För mig blev det en pasta med fläskfilé, champinjoner i en sås med sambal. Gott! Till det ett glas rött. Måste ju fira in semestern.


Nej, nu ska jag duscha. 


Sov gott nu. Det hoppas jag på att göra. Vi hörs förhoppningsvis i morgon igen om jag får i gång datorn.

Av Annci Hultström - 12 maj 2011 13:30

... en 24 timmar, räknat från nu, befinner jag mig antingen här...

 

 ... eller möjligen här, för en bit mat...


...eller i värsta fall här, för att packa upp:


Hmmmm... känns jobbigt. Livet suger verkligen   .


På jobbet rullar det på. Gör en massa småsaker som jag skjutit på ett tag. Så det är bra att jag ska iväg, då blir de gjorda.


Förresten, ni ska inte behöva sakna mina blogginlägg om allt går som tänkt. Ska nämligen ta med mig en dator och får jag liv i den där nere, så hörs vi. Annars blir det ett låååååååååångt inlägg när jag kommit hem igen.


Nej,nu ska jag pyssla vidare här så att jag kan lämna skeppet med gott samvete.


Ha en fortsatt bra dag!

Av Annci Hultström - 12 maj 2011 06:41

... och 47 minuter kvar till take-off. Behöver jag säga att jag längtar? Men innan det återstår en sista arbetsdag och en kväll med familjen. Vi ska äta ute idag. Och kramar. W är lite ledsen faktiskt. Hon frågar om jag kommer sakna henne... klart jag kommer. Min lilla älskling. Nej, nu ska jag jala på med morgonbestyren. Hörs sen. Ha en fin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards