Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Annci Hultström - 6 maj 2011 17:15

... och nog har det varit något fel på den ett bra tag. Det märker man nu... plötsligt har den ork och har fått tebax den där "kicken" den hade förut. Så inget ont utan något gott. Kanske är den t.o.m i tillräckligt bra skick att säljas nu åxå?!


Nu gör vi hemlagade hamburgare med ugnspotatis här. Eller ja... W hjälpte till en stund, men nu bygger hon tågbana. När det är ätet blir det freeeeedagsmyyyyys. Gissningsvis med en film. Sen blir det en inte alltför sen kväll, ska styra kosan norröver i morgon. Tänkte hälsa på mina päron en sväng.


Nu ropar spisen på mig, så jag letar mig snällt dit. Hörs senare. Ha en toppenfin fredagskväll tills dess.

Av Annci Hultström - 6 maj 2011 08:34

... resekassan. Nä, så illa är det inte... men det suger ändå... För de ringde just från verkstaden. Det var några spruckna vakuumslangar, trasiga bromsslangar, helt slutkörda bromsbelägg + service (lika bra att ta det på en gång, den varnade för att det var dags om 100 mil). 5595:-. Fan vad den där bilen kostar nu... Nu måste den verkligen bytas. Bara att sätta igång sökandet på en gång och förhoppningsvis löst det innan jag drar på fredag. Måste passa på medans vi vet att den är nyservad och kollad. Skitbil!!!


Nu kom låssmeden åxå. Nytt säkerhetslås. Det andra har börjat krångla och lämnat delar av kolven kvar i låset så man får lirka bort den piggen innan det går att låsa upp. Känns sådär. Men nu blir det ändring på det.


Så fort han gått är det vila som gäller. Mår f.ö betydligt bättre idag. Har dock inte kollat febern, men den känns borta. Och halsen är i princip helt bra. Skönt. Det tar sig. Men som jag skrev igår så tror jag inte att det var bara bacill utan även ett virus.


Ha en bra dag, vi hörs senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards