Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Annci Hultström - 5 maj 2011 20:00

... till dig finaste goaste Totte-liten!! Krya-på-dig-paketet gjorde mig GLAD och betydligt piggare.


Detta fick jag från den lilla underbara ön i Östersjön idag:

 


Passar bra eftersom jag tänkt baka muffins till jobbet till veckan. Måste fira att jag varit 1 år där. Ja, snytservetterna kanske inte behövs för att baka... ;-)


Bortsett från att ha öppnad paket har jag inte gjort många knop idag. Legat på soffan, sovit, druckit en massa thé, släppt in Väsbyhem som skulle stänga en myr-ingång vid tröskeln, gjort keso-plättar. Tja... ingen större aktivitet med andra ord. Men så mår jag betydligt bättre åxå. Väl behövligt alltså.


Nu ska jag se på "Herr och fru". Har inte sett det förr... tänkte att det kunde vara kul. Eller?! Så fort maken letar sig ner från övervåningen är risken att jag inte får se vidare... inte hans typ av program. Blir nog en film istället.


Bilen förresten... jag körde dit den och lite senare ringde dom och sa att de behövde den tills i morgon. Något om felet sas inte. Det visar sig i morgon.


Nä, nu kom maken. Ha en fortsatt bra kväll. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 5 maj 2011 09:00

... dag för dag. Vaknade i princip feberfri idag... eller ja, den är nere på det som är normalt för andra. D.v.s 37,3. För mig är det fortfarande 0,6 grader förhöjt. Men som sagt, det går åt rätt håll i alla fall. Och halsen känns åxå bättre.


Ska roa mig med att ligga på soffan idag åxå. Men faktiskt måste jag även åka iväg med bilen. Jodå, den där jävla lampan har börjat lysa igen. Så jag ringde. De ville få in den på en gång. Hörde honom säga till en i bakgrunden "Vi måste ta in den, det är så synd om henne". Någon lånebil hade de inte, så jag skulle få låna hans egna privata istället. Känns som att de försöker vinna pluspoäng. Det behöver de iofs. Så fort vi har bytt bil blir det en annan verkstad. Och byta bil är det prio på. Så fort den funkar som den ska, då byter vi.


Nej, nu måste jag proppa i mig en ipren, ta penicillin och sedan åka. Vill hem till soffan igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards