Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Annci Hultström - 29 april 2011 18:55

Först nu är vi påväg. Passade på att handla inför söndag. Allt för att slippa bilköerna. De var nämligen enorma när jag hämtat H. Blev en snabbmiddag på Tiger åxå. Om en timme är vi uppe. Då blir det ett glas vin. Trevligkväll!

Av Annci Hultström - 29 april 2011 11:45

... samlade. Damerna. Framför TV:n. Det engelska bröllopet hägrar. Ja, jag ska väl erkänna att jag kommer slänga ett öga eller två jag med så fort jag får lunch. Klänningen är mitt mål. Sen är jag nöjd. Typ.


Förresten, hej! Hoppas ni har det bra den här soliga fredagen. Här är det ok. Huvudet finns där såklart. Kanske aningen bättre idag. Tror jag.


Idag ska jag ha möte om våra mobila anknytningar. De med ett eget liv. Får se om det ger något. Men iofs vore det konstigt om det inte gjorde det med tanke på att de är så skumma. Vore skönt att kunna stryka detta en gång för alla.


När jag slutar åker jag och hämtar H på jobbet, sedan bränner vi upp till landet. Funderade först på att åka i morgonbitti. Tidigt. Men insåg att det är bäst att vara på plats, annars måste vi gå upp kl. 7 två dagar på raken. För i morgon ska det fällas träd innan vi ska på födelsedagsfika. Och på söndag ska vi hem i ottan för att ta emot besök. Fullt ös, medvetslös.


Nej, nu ska jag värma lunchen och slå mig ner framför dumburken. Hörs senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards