Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Annci Hultström - 28 april 2011 21:00

... om att jag har ett huvud, för det gör sig påmint konstant. Jävla pannknack. Måste masa mig iväg och kolla öronen, det känns som att det kommer därifrån (åxå). Ska få massage nu, sen blir det en pronaxen och därefter sängen - med spikmattan. Hoppas vakna pigg och glad i morgon.


Förutom att ha huvudvärk har jag roat mig med att skjutsa W till Täby, ätit en heeeeet burgare på BK och städat hela huset. Skönt. Nu hänger jag med min älskade make i soffan, framför "Lyxfällan". Typ vad orken räcker till. Så nu avviker jag. Vi hörs i morgon.


Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 28 april 2011 16:15

... kvar av dagen. Den har varit lång. Och det gissar jag beror på det totala lugnet som råder. Har hela Sverige tagit helg redan? Är det bara jag & W som jobbar månne? Nåväl, 30 minuter kvar sen jobbar inte vi heller längre. Då ska jag skjutsa henne till Täby, för där ska hon husera i morgon. Eller rättare sagt på landet, för dit åker de i morgon. Sen åker vi upp i morgonkväll och ansluter.


På väg till Täby ska vi stanna till och inhandla ett frimärke och se till att få iväg ett kort med posten. Frågan är bara om det finns en brevlåda som tar emot brev efter kl. 17? De tycks bli mer och mer sällsynta.


Vi har f.ö blivit fotade av Puttanee. Så här blev vi:

   

Jag ser helt märklig ut. Eller kanske det är så jag ser ut. Egentligen.


Nej, nu ska vi runda av. Hörs senare.

Av Annci Hultström - 28 april 2011 08:45

Ja, en bikini rikare blev jag i alla fall. Men resten kvarstår att finna. Hittade iofs en klänning jag ville ha, men den fanns bara i L och den var för stor. Är inte det typiskt - nu när jag väl kan ha mindre, då finns det bara större storlekar. Dock ska jag ge den en chans till på annan butik. Det är den värd.


Nu får jag snart upplärning igen. Del 2 - Fakturor. Det blir Britt som är först ut att lära sig det. Sen kommer Mikaela nästa vecka.


Har f.ö W med mig på jobbet idag. Dagis är stängt, planeringsdagar. Alla tycker det är så roligt när hon är med. Och de säger att de imponeras över hennes lugna sätt. Det imponeras jag åxå över. Inget är liksom några problem, hon märks knappt.


Nej, nu måste jag sluta. Men jag återkommer igen. Senare. Ha en bra dag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards