Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Annci Hultström - 21 april 2011 14:00

Hej världen!


Nu är det äntligen skärtorsdag och några dagars ledighet väntar runt hörnet. Men innan det vill jag önska er en riktigt


GLAD PÅSK!!


 


Hoppas att ni får det soligt och vilsamt med massor med sol och gott att äta.


Själv ska jag iväg på 36 timmars till Helsingfors med fina Soffan & Davva. Och H såklart. Ska bli MYCKET MYCKET trevligt. Drar från jobbet vid 14:30. Bilen ställer vi vid terminalen. Sen är det dags för party!!!!!


När vi kommit hem igen ska vi hämta W på landet hos farmor & farfar. Sen blir det ett par lugna dagar med familjen.


Nu ska jag bjucka på lite bilder.


Dagens outfit. Mina nya tunika (i strl S ;-)). Vårigt va?:

   


Lak & bus för fulla muggar:

    

 


Naturhistoriska. Moster fick smaka glass av W. W som f.ö är den till vänster på poingvinbilden:

    


Den lilla söta läskiga (??) vampyren:

 


2011-års första grillning: 

         


En liten konstnär:

   


Finaste Wilma:

 


Man kan se vem hon brås på va?:

 


Förresten, verkstaden tog in bilen på stört igår. De kollade igenom den och bytte en slang som var trasig. De bytte även parkeringsljuset. Och de försäkrade mig flera gånger om att jag inte behövde betala något alls och att vi var välkomna igen så fort det hände något. I´ve got the power   .


Nej, nu ska jag runda av. Ska dra om 25 minuter. Men vi hörs kanske något senare. Annars får ni full rapport när jag kommit säkert i hamn igen.


Påskpussar till er alla!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards