Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Annci Hultström - 19 april 2011 21:16

Ringde VC i morse för att få en kvällstid till läkaren idag, för örat. Men nä... det var fullt. Och då blev jag ändå uppringd endast 25 minuter efter att tiderna släppts. Så blir det överjävligt i helgen får det bli akuten på Löwet. Hoppas bara att det finns tider för ryggen nästa vecka. För den är inte rolig. Trappor uppför är ingen hit och stundvis gör det ont även av sitta. Hmmmm... känns ju sådär kan jag meddela.


När jag hämtad den älskade prinsessan idag ilade vi hem och satte igång med påskkortsproduktion. Detta med ett kort avbrott för middag. Sen har vi packat åt henne, för i morgon bär det av till farmor & farfar.


Sen hon somnade har vi gjort några måsten. Nu ser vi en film, "Skotten i Knutby". Får se om den är nåt att ha.


Nä, nu ska jag kolla med hela huvudet. Vi hörs i morgon. Upplärning då med, så det blir kanske lite snålt med uppdateringar.


Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 19 april 2011 07:59

... en dag närmare påskledigheten. Det är skönt. Ser fram emot att vara ledig nästan 5 dagar. Och en massa kul blir det åxå.


Men innan det - en upplärning. Hon kom nu, så vi hörs ikväll helt enkelt.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards