Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Annci Hultström - 8 april 2011 17:52

... trott att SL betyder Stockholms lokaltrafik. Men nä.. Satans Loosers var det ju. Var i god tid, en station kvar, nedriven kontaktledning, av tåget, promenad till St Eriksplan, tog t-banan, köpte plåster, hann. Under stress. Då är hennes tåg sent i stället. Signalfel. Som sagt... SL = Satans Loosers.

Av Annci Hultström - 8 april 2011 16:00

... att jag är aningen uttråkad. Det är såååå lugnt. Har passat på att uppdatera både här och där. Städat. Vårdat blommorna. Plockat. Sorterat. Fixat & donat. Och ja - surfat järnet. Så nu är inte ens det roligt längre. Och 40 minuter kvarstår av dagen. Hur ska jag fördriva dom? Hmmmm...


Förresten, är på G att köpa ett begat Wii Fit. Har varit sugen länge och nu hittade jag ett på blocket för 500kr. Lite mycket. Får se om hon är villig att pruta. Det borde hon vara, för annonsen är 2 månader gammal. Om hon verkligen vill bli kvitt det vill säga. Det visar sig.


Det har varit en bebis på besök här idag. En liten gosse på 3 månader. Sååååå söt. Och han skrattade hela tiden. Alltså, de är ju söta då. Man ler mot dom och får "svar". Mys! Blir onekligen suuuugen. Det är W åxå. Hon sa uppgivet en dag att hon nog aldrig kommer få ett syskon. Det vill hon, för hon skulle hjälpa till att sköta och leka lovade hon. Mmmm... får väl se. En vacker dag kanske (ja, jag förtränger att jag blir äldre och inte yngre).


Nej, ska jag ta och snofsa till mig lite kanske? Ska ju trots allt in till staden och äta gott (Jensens böfhus) och dricka vin.


Önskar en fortsatt trevlig fredag. Vi hörs förmodligen när jag sitter på pendeln hem mot förorten.

Av Annci Hultström - 8 april 2011 10:45

... när man kan gå till huvudet direkt?!


Den kommentaren kläckte Soffan igår. Så bra. Så sant. Så kul. Skrattade länge och fortfarande idag. Vad som menas? Jo, jag berättade att delar av ledningsgruppen + säljledning satt och täckte upp på kundtjänst igår när de var på utbildning. Dock fick de nog inte känna på hur det är "på riktigt", för jag tror många valde att återkomma i dag (hade talat in på svararen hur läget var). Då kläckte hon kommentaren.


Nu vet jag iofs att de som satt igår har en hel del produktkunskap, så det klarade det galant. Men på alla ställen är det nog inte så. De högst upp driver företaget på ett ypperligt sätt, men vet inte så mycket om "golvet" och produkterna. Då passar kommentaren ännu bättre.


Hej förresten!


Har ni haft en bra start på fredagen? Det har jag, om man bortser från att det blev aningen stressigt hemma. Vaknade lite för sent och då blir det ju faktiskt så.


Träningsvärk har jag åxå. Skönt! Känner att jag har ett par muskler. Mindre kul är skavsåren. Det största gör ont. På riktigt. Beror mycket på att compeedplåstret pajjade när jag tränade igår och jag hade inga fler. Så nu har jag ett vanligt plåster. Och det är verkligen inte det bästa. Så när jag åker in till stan idag måste jag bara in på Apoteket och köpa på mig en förpackning. För de hjälper onekligen.


Vad ska er helg bestå i då?


Vår ska bestå av idel trevligheter. I morgon blir det lunch hos Lisa med familj i deras nya hus. Efter det ska vi ev. en sväng på Knallemarknad (beroende på hur länge det håller på). Men sen MÅSTE vi verkligen städa åxå. Och tvätta i stora stugan. Vi drunknar i smutsiga sängkläder/handdukar. Sen på söndag får vi lunchbesök av fam. Höjer, som ska avslutas på "Lek & Bus". Detta beror på om de inte blitt sjukare. 3 av 4 är snuviga och vi smittas ogärna nu när vi faktiskt klarat oss i hela 2 veckor. Vi ska höras om det i morgonkväll igen. Blir inte det av så vete17 vad vi gör. "Lek & Bus" blir det nog ändå, för det är W inställd på.


Nej, nu ska jag försöka plåstra om min häl lite bättre. Men hörrni - vi hörs senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards