Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

6 kg kvar till målvikt!!!!!

Av Annci Hultström - 30 mars 2011 09:45

Så, då var flytperioden över. Jag äter. För tillfället fil med ko-müsli (det malda gräset ni vet). Ett halvt äpple får jag åxå. Och en kopp thé. Nästan för mycket för min lilla magsäck. Får äta låååååååångsamt. Vill ju inte dumpa det första jag gör.


Tog min mått igår, för att se exakt vad fastan gjorde med mig. För nu kommer jag säkert öka/gå upp lite igen. eftersom jag börjar äta lite nu igen. Så här kommer dom. Före och efter:


 FöreEfter
Vikt74,270,1
Vad3838
Knä3939
Lår6060
Höft100100
Midja8582
Revben8483
Byst9089

Det har inte hänt så väldigt mycket som synes. Eller jo, vikten är ju anmärkningsvärd. 4,1 kg på 8 dagar. Iofs så är 3 cm i midja rätt mycket åxå när jag tänker efter.


Och tuttarna... tänk att de alltid ska tappa. Där räcker det nu. På riktigt. De är inte mycket att hänga i julgranen de inte. Går det inte att installera någon typ av mikrochip i kroppen som talar om för den vart fettet ska tas i från?! Men... tack å lov går det att åtgärda. Någon gång när lusten faller på och plånboken svämmar över.


Förresten, ser man till dagens vikt har jag nu gått ner exakt 53 kg sedan november 2009. Det betyder åxå 6 kg kvar till målvikt. Insane och


SURREAL BUT SO FUCKING NICE!!!!!!!


Nä, hörrni - nu måste jag kissa. Hörs senare!

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

30 mars 2011 15:59

Grattis med viktminskningen över 50 kg låter helt galet mycket :) wow vad duktig du är. Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

30 mars 2011 16:17

Ja, jag vet... tror knappt det är sant.

Tack snälla du *sträcker på mig* :-)

Kram!

 
Carina

Carina

31 mars 2011 07:56

Blir så imponerad.Du är grymt duktig.
Ja tuttarna tar stryk då man minskar i vikt.
Men jag har sätt att många män har bröst så det har nog blivit ett generations skifte med brösten nu för tiden,eller ????

Du är jätte fin Annci
Varma kramar till dig

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

31 mars 2011 08:13

Tack, tack, tack snälla rara!! Vad snälla du är.

Hahaha - ja, så är det kanske. Tack å lov har inte min man det. Så för tillfället kan ingen i familjen skryta med sin byst. Det är t.o.m så att W växer om mig snart ;-)

Ha en underbar dag vännen... och du... KRAM!

 
Jennifer

Jennifer

1 april 2011 16:32

Grattis:)<3 Du bevisar att det går om man vill. Underbart att höra, det kan hjälpa många:)<3

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

Annci Hultström

3 april 2011 19:25

Tack snälla du! Kan jag bara peppa/hjälpa en så är jag nöjd :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards