Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Provsvar

Av Annci Hultström - 24 mars 2011 15:25

Jag ringde VC. Tyckte att provsvaren borde ha kommit. Det hade de, men läkaren hade inte hunnit ringa ännu. Fick veta att jag inte bär på en enda bacill. Men W däremot, hon hade förärats med ytterligare en vända streptokocker. Så hon hann alltså vara "frisk" i hela 3 dagar.


Är detta något som kommit för att stanna tro? Jag var ju halsbarn, med allt vad det innebar. Typ 10 halsflussar om året, från att jag var 5 (som hon är nu) tills jag var 9. Då beslutade man att operera bort halsmandlarna.


Men jag kan ju säga att så länge tänker jag inte vänta på att hennes ska tas bort om detta fortsätter. Går ju inte att vara hemma varannan vecka för VAB. Då har jag snart inget jobb kvar... eller åtminstone får jag nog inte vara kvar där jag är nu.


Detta är den tredje vändan nu på kort tid. Hur många ska man gå igenom innan det blir aktuellt med operation tro?


Nej, nu ska vi åka ner och hämta ut penicillinet hon fick.

 
 
Carina

Carina

24 mars 2011 20:07

Fy så jobbigt.NEJ nu får det banne mig vara slut på sjukdomar i erat hus.
Så det så
Krya på er kramar från mig

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

25 mars 2011 08:51

Ja, jag kan ärligt säga att jag aldrig känt mig mer less och uppgiven. Tror baske mig att det blir bortoperation av didäringa mandlarna minsann. Då slipper vi kanske eländet.

Trevlig helg fina du!! Och KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards