Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Annci Hultström - 21 mars 2011 21:15

Jaha, så var den här dagen i princip slut. Den flög iväg. Kan ses som försvunnen. Hur gick det till? Kan väl iofs bero på att vi somnade och sov 2 timmar efter lunchen. När vi vaknade körde vi ett spelmaraton. Diverse Memory, Råttfällan, Fem myror-spel, Nyckelpigan, Ballongspelet, Rävspelet. Och sist men inte minst, Giggle Wiggle. Jättekul och faktiskt rätt svårt även för en vuxen. Spelade in det. Se här:


(sorry att den är på fel ledd... gick inte att vända)


Sen lagade vi mat. Fiskgratäng med räksås och potatismos. Gröna ärtor till det. Min sista "riktiga" måltid på en vecka, för i morgon börjar min nedtrappning inför fastan. Nedtrappningen innebär att jag bara ska äta fil, yoghurt, mat baserad på grönsaker (stuvad blomkål å sånt är ok). Så ska jag äta i 2 dagar och sen kör jag skarpt från torsdag. Blir spännande detta.


Nu sitter jag och tittar på "En unge i minuten". Älskar den typen av program. Drömmen om att bli barnmorska kvarstår. Men jag tvivlar på att jag någonsin kommer att ta tag i det. Får kanske sätta igång att föda barn själv ;-)


Appropå barn... W hade 37,4 tidigare idag... hoppet om att det går åt rätt håll tändes. Men så hade den gått upp till 38,5 igen nu på kvällen. Precis som H hade. Jag kan svära på att hon har bacillen hon med.


Nej, nu ska vi se ett avsnitt av "Tusenbröder". Vi hörs i morgon. Eller hur?

Av Annci Hultström - 21 mars 2011 11:05

... (eller ska man kanske kalla sig patient?) har jag varit idag. Gav mig inte förrän han remitterade odling på oss båda. Och det är gjort nu, så då är det bara att vänta. 2-3 dagar skulle det ta.


W är pigg, som alltid när hon har feber. Just nu ser hon på TV, men snart ska vi spela lite spel. Sen måste jag bara vila en stund. Har en sprängande huvudvärk.


Nä, nu orkar inte jag och mitt huvud skriva mer. Men vi hörs ju igen. Senare. Såklart. Ha det så bra tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards