Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Gästboksinlägget som...

Av Annci Hultström - 14 mars 2011 13:45

... rörde mig till tårar mottog jag tidigare idag. Och ja, det är sant... det stockade sig i halsen och tårarna steg i ögonen. Ingen bra kombination med tanke på mitt jobb. Hursom... jag är såååå innerligt tacksam för det. Denna person var f.ö. på infomötet som jag pratade på, läs det mest relevanta i det hon skrev här:


Hej!
Tack för att du delar med dig av ditt liv och din viktresa!
Tack vare dig så får jag styrka och inspiration inför ett nytt liv...
Min dotter snart 18 år tyckte mkt om din blogg!
Tack vare det hon kunde läsa sig till så tror jag att hon kanske förstår mig bättre nu o framåt, vad jag kommer att få gå igenom...

etc. etc.

Äntligen är det "värsta" över, men jag vet att kampen är inte över än, men det blir en annan typ av kamp som jag är beredd att ta och tack vare dig så kanske det blir lättare..
Hör av mig igen....
Kram fr Anne i Västerås


Det är precis detta jag vill uppnå med mitt bloggande. Att hjälpa (åtminstone) en person i livet.


Så TACK snälla Anne för att du tog dig tid att berätta hur du känner. Det betyder enormt mycket för mig, mer än du någonsin kan förstå. Jag önskar dig lycka till (i morgon??) när du opas. Jag ska tänka på dig och skickar över stora KRAMAR!!!   


Förresten, jag har ju glömt berätta för er att jag fått svar på arbetstestet av mitt . Doktorn ringde häromdagen och meddelade att jag har ett helt normalt hjärta. Inga problem alls. Trodde ju iofs inte det heller, men är såklart ändå jätteglad över att få det på pränt. 


Och ni skiner   åxå. Vilken dag. Underbart!

 

 
 
Carina

Carina

15 mars 2011 07:45

Annci att få läsa din blogg är en fröjd.Det är så underbart att se hur du lyckats.
Skönt at ditt hjärta fick fina resultat.

STORA VARMA KRAMAr till dig :-)

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

15 mars 2011 08:33

Åh, söta söta söta Carina! Tack snälla!

Soliga kramar - med vårkänsla - till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards