Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Annci Hultström - 10 mars 2011 22:15

"Börjar vi månne se ljuset i tunneln?". Idag är det bara att konstatera - "Vi ser ljuset i tunneln". H var i prinicp feberfri i morse, han hostar avsevärt mindre (och det som kommer upp har åxå minskat i mängd fick jag berättat för mig) och ser åxå bra mycket piggare ut. Så det hjälpte helt enkelt att byta penicillin.


För egen del börjar det åxå gå åt rätt håll. Den skumma känslan över rygg och bröst är borta. Men jag är fortfarande trött. Ska trots det jobba i morgon (W får vara hemma med H). En dag funkar bra, sen är det ju helg (läs: Vila) igen.


Ett smolk i glädjebägaren är dock att W hade 38 i feber i morse. På 4 dagen med penicillin. Det är skumt, om nu inte hon åxå har samma idiot-bacill. Det visar sig. Har hon feber i morgon tar H henne till doktorn. Igen. En jävla följetong.


Jag har laddat upp en MASSA bilder som ni ska få se i morgon. Men en får ni nu... pannkaksdag som det är:

  


Pannkakor till de minsta och ärtsoppa till den största.


Nu ropar sängen på mig. Och det tänker jag lyssna på.


Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards