Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Annci Hultström - 9 mars 2011 20:45

... se ljuset i tunneln? Henrik hade bara 37,4 för sen stund sedan (37,6 i morse), så det bådar gott. Hakade på en prommis gjorde han åxå. Iofs blev han helt slut, men det är en parentes.


I övrigt har vi spelat spel, sovit, bakat en limpa (grymt god blev den - recept + bild kommer), haft charader, gått en prommis... tja... det var väl ungefär det. Nu sitter vi och kollar på en film, "The tourist". Får se sen om den är något att ha. Återkommer med rapport.


Nu ska jag återgå. Vi hörs i morgon. Önskar en god natt. Sov gott å dröm sött!



Av Annci Hultström - 9 mars 2011 09:04

God morgon! Hoppas ni mår bra i vårsolen.


Idag tänkte jag ta W med mig ut på en liiiiiten promenad. Måste få luft. Sol. Hon med. H däremot får snällt vila vidare. Inne. Han hade 38,8 igårkväll igen (trots en hel dag på soffan), så han har varit till läkaren igen nu. Där är vi stamkunder nu. VIP. De rullar ut röda mattan när vi kommer. NOT!! Men hursom... Där hotade han (nästintill) sig till prover. De ville inte ta några... de bara gissar. Men nu fick han en odling + ett blodprov + ny penicillin. Samma som mig. Som ska bita på allt. Provsvaren kommer om två dagar. Då visar det sig om även han har mykoplasma. Då är ju fråga om inte den minsta i familjen skulle behöva annan penicillin åxå. För då är ju även hon, med stor säkerhet, bärare av den jävla skitbacillen. Ja, det får vi ta ställning till när H´s provsvar kommit.


Ja, igår var det alltså en dag fylld med idel vila. Gjorde inte många knop alls. Någon av oss. Spelade spel. Vek lite tvätt. Sov. Kollade på film och TV. Fikade (semlorna var grymt goda). Idag blir det en reprisering av det. Ja, om man bortser från den liiiilla promenaden vi ska ta.


Så roligare än så här blir inte mina inlägg just nu. Men hav hopp. Det blir bättre.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards