Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Annci Hultström - 5 mars 2011 15:03

... men vi kan inte nyttja den fullt ut tyvärr. H är inget vidare pigg. W är pigg. Jag har "the mensvärk from hell" + något oidentifierat. Mår skumt. Vet inte om det är för just "the mensvärk from hell" eller om det är något mer. Kan iofs tänka mig att det är något mer, för jag var ute en sväng och hackade bort is vid grinden och började hosta jobbig hosta när jag ansträngde mig. Och jag har liksom en skum känsla i bröstet och ryggen. Nåväl, vi får se vad det blir av det.


Efter en lång lördagsfrukost (ägg, nybakt bröd, frukt) så åkte jag och W till Sollentuna C. Där köpte jag en... ja, det ska ni få se sen. Foto kommer. Sen fick hon köpa något för de pengar hon fick för att växla in 50-öringar. Efter det hämtade jag ut ett par flaskor vin som jag beställt, handlade lite mat och därefter svängde vi förbi Linda med en chokladask. Det kunde hon ha tyckte vi, nu när hon varit så sjuk. Hon blev glad :-). Sen for vi hem och åt lunch. Nu ska vi räkna pengar. Ja, gör inte alla det på lördagar? Resten av kvällen består i spel, middag och Mello.


Ha en fin lördag, vi hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards