Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Nu slutar ni väl snart att läsa mig blogg...

Av Annci Hultström - 4 mars 2011 14:45

... med tanke på att det sällan skrivs något annat än sjukdomshistorier i den. Börjar själv ledsna på att skriva om det... men gör det ändå. Det är ju trots allt min dagbok.


Jag börjar må kass. Lederna värker och hostan har tilltagit. Känner mig småfebrig, ni vet sådär pirrig i skinnet som man (iaf jag) blir av feber? Vet inte vad jag ska göra snart. Kanske se till att vi alla får äta en hästkur penicillin samtidigt, oavsett vad proverna visar. För någon bär ju på skiten. Det är ju uppenbart. Blä! Prutt! Skit!


Nu är det bara drygt 1,5 timme kvar. Sen bär det av hem för klädbyte. Ja, klädbyte. Jeans av - Mjukisbrallor på. Många säger att det är viktigt att vara fin för sin man även efter 10 år (typ)... men om vi båda trivs bäst i mjukisbrallor så är det det som gäller. Jag frågade H en dag om han stör sig på det. Men jag fick en sån konstig blick till svars... han såg på mig som om jag var från yttre rymden (hur långt bort är det förresten och vilka bor där?). Han menade på att jag är fin i vad som helst och tyckte bara att frågan var dum. Så då var det utraderat. Bra!


För en stund sedan ringde en god vän. Han hade goda nyheter att berätta. Tyvärr kan jag inte dela det med er - men jag blev väldigt glad för hans skull. Det var ett långt kapitel som ÄNTLIGEN fick ett slut. En skön start på helgen (och resten av livet) för dom!


Nej, kära vänner (och eventuella ovänner som läser) - nu ger jag upp. Är tom i huvudet. Och magen. Måste äta ett mellis. Men vi hörs med stor säkerhet en sväng under kvällen. Ha det så bra tills dess!



 
 
Ingen bild

Lotta

4 mars 2011 18:59

Stackars liten! Hoppas ni kryar på er snart.
Många kramar till er alla

Annci Hultström

4 mars 2011 21:41

Tack vännen min!

Tänkte på dig idag, tänkte ringa. Men orken räckte inte på lunchen... eller efter heller för den delen.

Men vi hörs någon dag. Såklart!

Kramar!

 
Marie-Louise

Marie-Louise

4 mars 2011 19:47

Usch vad jobbigt när sjukdomarna bara går runt runt :(
Krya på dig. Trevligt fredagsmys.

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

4 mars 2011 21:40

Jobbigt är det minst sagt...

Tack snälla!! Trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards