Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Titti & Benji på Rix FM

Av Annci Hultström - 23 februari 2011 16:00

Jag sitter här, med en lätt huvudvärk, och lyssnar på Titti & Benji på Rix FM. Fy f*n vad dåligt det är. Hon köpte verkligen ner sig när hon lämnade Morgon Zoo. Undrar om hon åxå känner så? Och i sånt fall - hur står hon ut med karln? Han är ju rent usel och jobbig att lyssna på. Han saknar helt radioröst och är långt ifrån duktig. Inser nu att det kanske är därför jag har huvudvärk?


Visst, jag skulle ju kunna byta kanal, men min radio är så svår att få in kanaler på och jag vill lyssna på Morgon Zoo i morgonbitti. Så jag biter ihop. Typ.


Jag har surfat runt lite idag och hittade den HÄR sidan. Sådana sidor gillas. Men sätter iofs samtidigt grillor i huvudet på mig. Vad ska jag köpa för rabatterna?? Behöver jag nåt - Egentligen? Svårt det där   .


Sedan open har jag ju svårt att dricka vatten. Tycker helt enkelt inte om det som törstsläckare längre. Kan ta nån klunk, men bälga i mig går inte. Då får jag ont i magen och jag tycker det smakar mycket märkligt. Buteljerat vatten går bra. Skumt, jag vet. Så istället dricker jag tunt utblandad lightsaft eller lättdryck.


Men igår tog saften slut på jobbet och jag glömde ta med mig en ny flaska i morse. Så nu sitter... eller snarare ligger... jag här helt uttorkad, med tungan hängandes ur munnen och rynkig som ett tvättbräde. Tänk er en kombination av dessa två, men bortse från små detaljer såsom att den ena är en hund och den andra är gammal:


 


Nä, hörrni... nu ska jag sammanfatta ett mail till en amerikans leverantör som har fått några saker om bakfoten.


Vi hörs senare. Ha en bästa av eftermiddagar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards