Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Babiannäsa

Av Annci Hultström - 18 februari 2011 15:30

En timme kvar av dagen. Sen drar vi - jag och min babiannäsa - hem för att fixa till oss för fest. Den är verkligen sliten efter allt snytande. Röd å narig. Men hellre det än babianröv   .


Jag har snytit massor idag. Det har verkligen lossnat. Så skönt. För med det har jag lyckats utrota den tryckande huvudvärken man får av ett "för-fullt-med-snor"-huvud.


När jag var på skoaffären (Diechmann) häromdagen hittade jag ett par stövlar som jag tyckte var så snygga. Men jag brukar normalt aldrig prova stövlar, för jag får ALDRIG igen dom. Fast den här gången tänkte jag att jag ändå skulle testa... för jag kom ju trots allt i strl M på kläder... Och döm om min förvåning när de gick igen. Utan problem. T.o.m. med jeansen instoppade. Sen har jag tänkt på dom och nämnde det för H i morse. Han tyckte jag skulle köpa dom, så jag ringde på lunchen. De fanns kvar och var på REA åxå. Så jag lade undan dom. Han åker och köper dom efter att han skjutsat mig ikväll. Sen återstår bara att lära mig gå i dom. Det är hög klack, så jag är rädd för att de inte blir så mycket använda. Men kul ändå att ha någon gång ibland.


Här är dom:

  

(bild: Från diechmann-sko.se)


Snygga va?!


I morgonbitti ska vi ha en ego-morgon. W ska sova hos farmor & farfar i natt, så att vi kan ligga kvar i sängen i morgon. Länge. Normalt när vi har barnvakt så är det för att vi ska bort eller så... aldrig att vi har det bara för att sova själva. Hemma. Det var hur länge sen som helst, så det ser jag fram emot. Så ring inte i morgon, före kl. 12. Ok?   


Återkommer kanske lite senare med en bild på mig i partystassen. Annars får ni det i morgon.


Ha en trevlig kväll!

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

18 februari 2011 21:32

Skitsnygga stövlar, klart du lär dig att gå i dom. Till våren kommer det gå super ska du se, när snön och halkan är borta.
Och du, GRATTIS, vilken tur att du provade stövlarna. Vad kul det är när man kommer i något som man inte trodde innan. Ha en trevlig kväll. /Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

19 februari 2011 08:45

Tack snälla - för allt!

Stövlarna är köpta och provade. Så snygga. Bild kommer.

Ja, det är en riktig kick när det händer. Jag är så glad, tacksam och ödmjuk inför det Jag gått/går igenom.

Kvällen var toppen. Blev så omsvärmad så ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards