Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Annci Hultström - 12 februari 2011 23:15

Vaknade strax efter kl. 9 i morse. W hade vaknat precis innan. Kände att hon gick upp, så det var nog därför jag vaknade åxå. Då åt vi lång-frukost med gröt, ägg och hembakt bröd. Sen spelade hon lite på datorn så jag fick röja köket (som såg ut som ett bombnedslag).


Efter det gjorde vi lite fika, packade en ryggsäck och gick till pulkabacken.


Där åkte vi pulka, gjorde snöänglar, drack varm choklad och åt bullar. 


Alltså vilket väder!!! Jag älskar verkligen vintern när det är några minusgrader och SOOOOOL!


Väl hemma åt vi lunch, svidade om och styrde sedan bilen mot Stinsen. Skulle in och köpa ett par saker. När det var klart åkte vi till Kista och såg filmen "Trassel". Det var en mycket bra film. Ser redan fram emot när den släpps på DVD, då blir det garanterat köp. När eftertexten rullade klev W upp på scenen coh gjorde skuggfigurer:

  

Personalen såg mig ta bilden, så jag fick mig en avhyvling om att det var förbjudet. Och det spelade ingen roll att det inte ens går att se på bilden vad det är för film. Töntigt!


När filmen var slut gick vi en sväng i affärer, åt middag och avslutade med en affärsrunda till. Hittade några halsband, armband & örhängen på Ur & penn som hade mega-rea.


Vi avslutade kvällen med mys i soffan. Massor med tända ljus, ett glas vin (ja, åt mig bara såklart) och Mello. Och jag gissade helt rätt. Brolle och Sanna! Bra! Brolle för att han... ja... för att han är så jäkla cool, snygg och bra. Låten var ok den med   . Sanna för att hon är riktigt bra och har en utstråling utöver det vanliga.


Sen W somnade har jag druckit lite mer vin och surfat runt lite, alltmedan nån halvkass film rullat i bakgrunden. Men nu ska jag snart leta mig mot bingen. Känner mig inte hundra. Är tungandad, hostig och seg. Så sömn hjälper nog. Hoppas jag.


I morgon är det söndag. Hoppas på en till gnistrande dag. Då kommer H hem åxå, förhoppningsvis i ett stycke - han skulle köra ice-cart idag:

  


Nä, nu - bingen. Önskar en god natt. Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 12 februari 2011 09:30

... senare: Har inte sjukdomsont i kroppen idag, men det känns fortfarande konstigt i luftrören och snuvan har brutit ut. Bra på sitt sätt. Då har jag i alla fall ork att vara ute i det helt fantastiska vädret en stund. Förresten, jag har grym träningsvärk i armarna idag. Skottningen ni vet. Nu blir det frukost. Ha en härlig lördag. Vi hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards