Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Annci Hultström - 9 februari 2011 22:53

...fler kvällar som den här. Trevligt sällskap, skön behandling, underbar mat och gott vin. Inget mer att önska. Tack fina Linda! Vi måste göra om det... inom 5 år :-). Nu är Jag snart hemma i sängen. Den längtar jag till. Önskar ännu en gång God natt, sov gott å dröm sött!!!

Av Annci Hultström - 9 februari 2011 13:15

... ordningen är återställd. En ny plattång är nu i min ägo. Jag ilade iväg till Rusta på lunchen. Den var billigast där. Så här ser den ut:

  


Det är en Philips HP8310 med ION. Har redan invigt den och den verkar bra. So far i alla fall.


Nej, nu ska jag ta en pronaxen... känner att jag har en begynnande huvudvärk. Den hör ihop med halsontet tror jag. Och den i sin tur fick jag nog INTE p.g.a bacill utan mensen. Den kom igår och halsontet är borta. Hmmmm... skumt det där.


Hörs vi inget mer idag får jag redan nu önska God natt ;-)

Av Annci Hultström - 9 februari 2011 09:00

... vilken morgon. Bland det värsta som kan hända hände mig...


Plattången gick sönder!!!!!! 

                                  


Förmodligen hörde mitt undermedvetna det svaga fräset, för jag kom på mig att precis innan tänka "Vad skulle hända om plattången går sönder en morgon?". Så hörde jag fräset tydligare och sen kom röken.


Och där stod jag, med ett sånt här hår:

  


Så det var bara att sätta fart och, med rundborsten, försöka platta ut det så gott det gick. Nu är det slickat bakom öronen och med ett hårspänne i luggen. Får dra på lunchen och köpa en ny.


Jag kollade på den och insåg att jag nog råkat lägga sladden emot de varma plattorna, för den var lite smält på ett ställe. Det måste har när jag var klar igår, för då funkade den. Hmmmm... klant! Nu ska jag köpa en med "lås"... alltså som går att låsa i ihopplattat läge. Minskar risken lite i alla fall.


När det traumat var överstökat lämnade jag W på dagis och åkte till jobbet. Frid å fröjd! Nu har jag ätit frulle och inväntar dagens fakturor.


Hörs senare, tills dess - Ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards