Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Blev just...

Av Annci Hultström - 26 januari 2011 15:15

... bjuden på den godaste av bullar. Så nu slinker den SAKTA ner (ingen hit att dumpa på jobbet) ihop med en kopp kaffe. Mmmmmm...


Förresten... dagens outfit är ju inte min grej, men jag måste få visa min tröj-klänning som jag köpte på Ullared. Gillar den skarpt. Så skarpt att jag köpte en svart åxå.

  


Hade den med stickade strumpbyxor en dag, men nä... det kändes naket och inte jag. Så här var det snyggt. Tyckte jag i alla fall. Och ingen här har bett mig byta,  så jag antar att jag är respektabel nog ;-).


Jag fick ett samtal precis innan lunch idag. Det var läkaren som opererade mig. Han hade hört att jag ville ställa upp på infomötet och ville bara tacka mig samt fråga om jag hade några frågor. Alltså, det är något speciellt med det där sjukhuset. Det kommer föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag önskar jag hörde dit så jag fick ha mer med de att göra. För hela atmosfären är ljuvlig!!!


Idag ska jag iväg och lämna bilen hos "doktorn". Något är fel, för jag har fått fylla på 1,5 liter kylarvätska den här vintern. Jag ser hur 1000-lapparna fladdrar förbi... men lever på hoppet om att "bara" är en slang eller nåt som läcker. För vid besiktningen i dec sa snubben att allt såg bra ut, inga läckage... men att det kunde vara en slang någonstans som var dålig, för det var en konstig lukt i kupén. Så nu håller jag mina tummar att han hade rätt.


Nu, en ungefärlig halvtimme senare, är bullen & kaffet slut. GOTT!! Och ingen dumping ännu.


Nä, nu gör jag ett avslut. Hörs senare. Ha det så bra tills dess!!

 
 
sanna

sanna

26 januari 2011 15:54

gud vad duktig du är, superbra jobbat tjejen, va rädd om dig. kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Annci Hultström

26 januari 2011 16:08

Tack snälla du!

 
Carina

Carina

26 januari 2011 16:04

Det var snygg,synd att jag missade klänningen.
Jag har också syndat i dag ,145 g twist som bara slank ner i magen ;-)

KRAMIZ

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 16:09

Tack, jag trivs i den :-)

Men... oj... ooops... shit happens. På´t igen bara!

STOR kram!

 
Sofia

Sofia

26 januari 2011 16:52

Den va ju jätte snygg! Man kan göra riktiga klipp på Ullared ibland ;)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 19:48

Ja, jag är mycket nöjd.

Det var min första (men inte sista) gång på Ullared och jag blev såld. Massor med klipp!

 
Zandra

Zandra

26 januari 2011 17:17

Åh, verkligen en snygg klänning! Köpte en liknande på rean på Indiska, fast utan krage. Det är så mysigt med stickat!

http://drak.bloggagratis.se

Annci Hultström

26 januari 2011 19:49

Ja, visst är den fin. Jag är kanonnöjd. Varm är den åxå. Hade önskat långa ärmar, men jag kanske kan ha en långärmad t-shirt under?!

 
Ingen bild

Budda

26 januari 2011 18:33

1) Fin lay out sedan sist.:)

2) Snygg du är.

3) Rart av doktorn.

Annci Hultström

26 januari 2011 19:50

Budda, det var inte igår. Tack för titten och kommentaren.

På 1 och 2 svarar jag: Tack snälla!
På 3 svarar jag: Ja, han är underbar!

 
Johanna

Johanna

26 januari 2011 18:58

Skönt du börjar nå ditt mål! härligt jobbat!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 19:51

Tack snälla! Ja, det är skönt. Obeskrivligt skönt!

 
Barbro

Barbro

26 januari 2011 19:32

Hej!
Lyckades hitta din plats just och har läst en del.Alltid kul att hitta nån som gjort samma som jag. Själv är jag väldigt ny, op den 11/1-11, så jag har inte riktigt lyckats komma igång än. Första dagen för pureér idag.
Startade själv en blogg mest för att skriva av mej alla tankar och känslor men alltid kul om man får lite feedback.
Återkommer gladeligen till din blogg igen.
MVH
Babsan

http://babsan22.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 januari 2011 20:01

Ser att du åxå är opad på världens bästa sjukhus. Var det Calle som opade dig åxå?

Såg att du skrivit om att det går långsamt. Jag hade bara gått ner 1,3 efter 2 veckor. Helt normalt. Det är ju en del vätska kvar i kroppen då. Så ge det lite tid... det släpper.

Fortsatt lycka till!!

 
Barbro

Barbro

28 januari 2011 10:34

Ja det va Calle som fixade mej, mycket trevlig doktor. Alla sköterskorna var oxå kanon. Mycket nöjd med hela vistelsen faktiskt.
Har lyckats gå ner lite till faktiskt så allt son allt sen jag blev inskriven är det 11 kilo så det går ju åt rätt håll.

http://babsan22.bloggplatsen.se

Annci Hultström

28 januari 2011 11:34

Åh, Calle... har nästan en liten crush på honom. Underbar människa ;-).

Bra där! Det lossnar helt ska du se.

Trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards