Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Annci Hultström - 24 januari 2011 20:15

... är något jag är mycket tacksam över. Det vet ni ju vid det här laget. Och det är något jag pratar mig varm om så fort jag får chansen. Och det ska jag få nu. Eller rättare sagt den 7/2.


De ringde nämligen från S:t Görans sjukhus idag och frågade om jag ville komma och prata lite på deras informationsmöte som de har för potieniella patienter. Det mötet var jag åxå på innan allt drog igång på allvar. Det är startskottet och något man måste gå på innan man kommer vidare. Jag minns att jag tyckte det var kanon att det kom dit en som faktiskt gjort open. En person som visste vad det handlade om. Hon berättade om sig själv och hur det gått för henne. Sedan fick vi andra ställa frågor.


Nu kommer det vara min tur att stå där. Pirrigt, men såååå kul. Ser fram emot det massor.


Så nu ska jag ägna dessa två veckor åt att skriva ner fördelar, nackdelar, tankar, känslor... sådant som kan vara av nytta för att ta det rätta beslutet.


Nu ska vi kolla vidare på "Narnia - Prins Caspian" som vi började kolla på igår.


Vi hörs i morgon. Sov gott å dröm sött!!

Av Annci Hultström - 24 januari 2011 10:14

Idag är jag trött. Och seg. Hade tveklöst kunnat ligga kvar i bingen en bra stund till. Normalt vaknar jag innan klockan (mobilen). Eller åtminstone när den ringer första gången. Men i morse ringde den 2 gånger och t.o.m klockradion gick i gång (reserven). Det händer aldrig annars. Pannknack har jag åxå. Och svullen som en julgris känner jag mig. Ingen bra dag med andra ord. Blä! Går det att spola tillbaks och börja om?!


Är ni redo för jämförelsebilderna? Om inte, blunda. För här kommer dom.


Svart BH = Startvikt

Beige BH = 85 kg (-38 kg)


      


Och nu, 76 kg (-47 kg)

          


Ja, man kan ju säga att det hänt en del. Sjukt mycket för att vara mer exakt. Nu är det c:a 12 kg kvar. Undrar hur jag ser ut då?! Var kommer det försvinna mest?! Jag hoppas på höfter, lår & mage. Men med Murphy´s lag så blir det väl tuttar, hals, ansikte och handleder. Typ. Men det visar sig. Följ med mig på resten av resan så får ni se.


Ha nu en bra dag. Det ska jag (försöka) ha.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards