Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Frånsprungen

Av Annci Hultström - 23 januari 2011 21:45

Nu är det söndagkväll och jag sitter här med en känsla av att blivit frånsprungen. Av helgen. 2 sjukt snabba dagar. Därför har jag även underpriroterat er. Men här kommer en sammanfattning av den.


Igår efter frukosten drog vi till Stinsen för att kolla på skolmässan. Tyvärr gav den inget av värde. Bäst är att besöka skolorna.


Efter lite shopping bar det av hem. H & W åkte iväg med lite grejor till förrådet och jag städade. Kl. 17 kom goaste Soffan & Davva. Kvällen inleddes med skumpa å V75. H fick ett system i present. Spännande var det och 5 rätt slutade det med. Tyvärr gav det ingen vinst. 22 millar hade suttit bra annars. Det hade han fått om han varit ensam vinnare. Men det var visst ett "lätt" lopp... för vinsten vid 7 rätt gav 4600kr. Men som sagt, nada. Tyvärr.


Efter middagen (en ruskigt god kycklinggratäng) åt vi tårta och efter att W somnat spelade vi "När och fjärran". Jag vann :-). Vid midnatt kilade de hem och vi däckade.


Vaknade utvilad 08:30. W var redan vaken. Precis om igår. Efter frukosten i morse ville hon baka. Så vi slängde ihop 60 frukostfrallor. Under jäsningen frostade jag av båda frysarna och gjorde (sen) lunch. När den var äten tog vi oss ner till simhallen för lite bad. Asmycket folk och kass simhall. Ledsnade efter 1 dryg timme. Kom hem, fixade lite och lagade middag. Nu sitter vi här. Nöjda efter en bra helg och ytterligare ett underbart avsnitt av Solsidan.


I morgon är det jobbdags igen. Men... snart är det helg igen. För veckorna går ju lika snabbt som helgerna.


Fick f.ö ett par stövlar av Soffan. Bruna boots, som hon inte använder längre. Skitsnygga och supersköna. Ska bara köpasulor till dom och kanske sula dom (är råskinn nu) för att de ska hålla bättre och inte vara hala. TACK vännen!!!!


Nej, nu ska jag ägna mig åt Narnia - Prins Caspian. En liten stund i alla fall. För sängen ropar mitt namn hör jag.


God natt & sov gott, vi hörs i morgon. Då tänkte jag bjussa på före/efter bilder. På mig.

 
 
Ingen bild

Marre

23 januari 2011 22:35

Vet inte om jag sagt det förut, men testa simhallen i Vallentuna. Det är ju inte så långt att åka heller. Kolla www.gymochsim.se
Kramis

Annci Hultström

24 januari 2011 10:14

Du har nämnt den innan och för egen del hade jag gärna åkt dit. Men W vill ju ha äventyrsbad och det har de ju ett litet i Väsby. Därför blev det + att de har prova-på- gratis. Normalt åker vi till Uppsala och Fyrisbadet. Där är det perfekt för oss alla :-).

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards