Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Finaste MARRE (+ hall-bilder)...

Av Annci Hultström - 21 januari 2011 09:15

... TACK TACK TACK så innerligt för den fina presenten som låg i min brevlåda igår. Sååååååååå fina! Jag blev innerligt glad! PUSS på dig!


Undrar ni vad jag fick? Jo, det ska ni få se:

  

Dessa überfina tossor har Marre knåpat ihop alldeles själv. Ljuvligt fina!!


Nu tänkte jag visa er före- och efterbilder på hallen. Ok, vi kör.


FÖRE

  


EFTER

  


Visst blev det fint??? Ska upp med ett par tavlor på en sidovägg + en bordslampa på skåpet under spegeln. Och tänk - vi höll sams. Ett bra tecken för äktenskapet sägs det.


Åsså ett par bilder under förvandlingen:

    


Avslutar med en bild på den finaste ungen i världen:

   


Tänkte bjussa på ett par bilder på mig själv åxå. I underkläder. För jämförelsens skull. Men jag besparar er det just nu. Ber att få återkomma. Då har ni något att se fram emot... hahahahahaha...


Förresten, vi var ju på skolinfo igår igen. Det var den "vanliga" kommunala skolan i området. Den jag redan innan dömt ut p.g.a rykten. Men WOW - där hade vi en riktig skola. En skola med både gympasal, kemisal, slöjdsalar, musiksal (med mängder av instrument), bildsal. Och fin var den. Ombonad, fint inredd. Ja, perfekt helt enkel. Men det är ju det där med språket. Engelskan. Den har den iofs från förskoleklass åxå, men i mycket liten utsträckning (lite spellekar, sånger på engelska). Kanske vi får göra avkall på det. För det kändes så rätt i övrigt. För oss alla tre. W kände sig hemma på en gång och flera av kompisarna kommer att gå där. Men en skola återstår. Vi ger den åxå en chans. Såklart.


Ikväll blir det fredagsmys. MED ett glas vin. Inte utan som förra veckan. Let´s dance blir det. I alla fall för oss med snippa. Den andra typen i  familjen uppskattar inte det programmet lika mycket. Hmmmm... konstig prick.


Önskar er en fin dag. Ta hand om er!

 
 
Ingen bild

Lotta

21 januari 2011 11:49

Wow vilken skillnad!
Super fint blev det.
Tur att ni håller i hop än, det gillar jag :)
Kram

Annci Hultström

21 januari 2011 12:00

Javisst blev det. Jag är såååå nöjd *myser*.

Ha, ha... det gillar jag med :-)

Kram till dig med!

 
Ingen bild

LH

21 januari 2011 19:03

Vilka härliga tossor...ååhh va jag önskar att jag också kunde sticka, sy o sv...och framför allt ha tålamod till det;)
Toppenfint i hallen!
Ser fram emot "inbjudan"... hehe!
Kram till er duktiga fixare :)

Annci Hultström

21 januari 2011 22:35

Ja,jag kan lite av allt...men tycker inte att det är så kul och har därför inte fördjupat mig. Tålamod och envisheten har jag i alla fall.

Vi blev over-nöjda med hallen. Om det behövs en inbjudan så lovar jag att skicka en ;-).

Trevlig helg å hälsa alla. Kram!!

 
Carina

Carina

22 januari 2011 10:51

Vad snyggt det blev i hallen.Jag öskade också att jag fick lite fint hemma på väggarna.Men min man är så slö,funderar på att byta ut honom ;-)
Ha en härlig helg
KRAMIZ

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

22 januari 2011 15:07

Bra kvinna reder sig själv. Och du är en bra kvinna so verkar kunna ta för dig. Så kör på bara!

Det var enkelt. Hade det inte varit för att han faktiskt finns här, så hade jag utan problem klarat det själv.

Slipa skarvar, spackla, slipa igen, limma på väggen, upp med non-woven tapet, borsta slätt, skär av. Klart! Faktiskt enkelt. Tro mig!

Stor kram till dig, med en önskan om trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards