Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Annci Hultström - 20 januari 2011 23:43

...gifta,trots att vi tapetserat ett rum ihop. Jag blev mer än nöjd!!!! Bilder kommer i morgon. Nu - sova. God natt,sov gott!

Av Annci Hultström - 20 januari 2011 16:00

... vinter igen. Det gör mig glad, för det blir ljusare. MEN om det är så att snön har för avsikt att smälta bort, för att sen frysa igen, inom snar framtid - då kan den vänligen hålla sig borta. För DET suger.


Idag har jag slutfört det lååånga projektet med att uppdatera kundregistret. Känns skönt! Bortsett från det har dagen varit rätt lugn. Det har varit bra, för jag är lite trött idag. Och vi som bara måste tapetsera idag. Ingen bra kombination.


Men innan det ska vi till en skola till åxå, den kommunala i området. Nästa är på lördag och sedan lördagen efter det. Phu... inte lätt detta.


har stundvis suttit och drömt mig bort till Thailand åxå. Vi har ju tänkt bo ett par nätter i Bangkok och jag har fått lite tips från en thailändsk kvinna på jobbet. Hon är uppvuxen där. Alltså, man kan bo så gryyyyymt lyxigt där för inga pengar alls. 4-5 stjärnor för 400kr/natt. Så vi ska fläska på rejält och leta ett som får kosta uppemot 1000kr/natt. Då borde det nästan ingå egen betjänt. Tror ni inte?   


Nej, hörrni... nu tömde jag min trötta hjärna helt. Så vi hörs helt enkelt ikväll. Eller i morgon. Oavsett - må gott till nästa gång.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards