Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Annci Hultström - 19 januari 2011 22:30

... imponerade inte lika mycket på mig som på maken. Den var förvisso otroligt fräsch, ny inredning, fina färger, mängder med elektronik. MEN... det känns som att den fina ytan döljer något. Fick ingen bra magkänsla. Fick känslan av att de köper eleverna med just yta/finish/prylar. T.ex så får alla barn en bärbar Mac från klass 3... hmmmm... Ni som känner mig vet att jag inte är mycket för status. Sen kan man ju se det som en nytänkade skola, en skola för framtiden. Men... nja... Vi får tänka lite till helt enkelt. Men skulle den nu hamna på listan så är chansen att få en plats inte speciellt stor... då skolan, redan innan skolvalet är gjort, är fulltecknad.


Ska på en tredje skola i morgon. Och en fjärde nästa lördag. Och senast 6 feb ska vi ha bestämt oss.


Nä, nu ska jag krypa till kojs. Är trött. Gäspade mig igenom filmen "Salt".Faktiskt en riktigt bra action. Normalt ser jag inte den typen av film, men Henrik fick välja HELT fritt kvällen till ära. Generöst av mig va´?? ;-)


God natt, sov gott. Vi hörs i morgon!!



Av Annci Hultström - 19 januari 2011 08:45

...en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag. För det är älsklings 35-årsdag. Hurra, hurra, hurra. Hurra, hurra, hurra!!



Din dag blir väl kanske inte så bra som jag önskat för dig, men det är ju för omständigheter vi inte kan råda över. Får ta igen det i Berlin helt enkelt!!



      

   


Puss min älskling!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards