Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Annci Hultström - 17 januari 2011 22:18

Efter middagen satte vi igång med hallen. Men efter att vi fått garderoberna på plats igen, skarvar slipade och hål spacklade var tiden slut. Så vi får helt enkelt fortsätt i morgon.


Men innan det ska vi på skolinformation. Ja, förstå... lillskorpan har blitt så stor att hon ska börja skolan. Det är helt ofattbart. Tiden har gått så fort. Minns graviditet, förlossning och första tiden som igår. Min älskade prinsessa. Stora tjejen. Oj, oj... blir nästan lite rörd nu. Åter till ämnet... Skolinformation. Det är på 3 skolor den här veckan och en skolmässa på lördag samt en till skola nästa lördag. Efter det ska vi vara kloka nog att veta vilken skola vi vill ta som förstahandsval.


Nä, hörrni... nu tänker jag knyta mig. Så God natt. Sov gott å dröm sött. Vi hörs i morgon. Då är det vägardag.

Av Annci Hultström - 17 januari 2011 15:05

Var det någon mer än jag som såg Solsidan? Ha, ha... ja, det var det. Närmare bestämt 2529999 stycken. Fatta hur många det är. Så kul för programskaparna. Men det är ju inte konstigt iofs... ett av VÄRLDENS BÄSTA program enligt mig. Just loooove it!! Längtar redan till nästa söndakväll. De kommer bli en helig stund 9 söndagar till.


Den här dagen springer iväg. Snart är den slut. Sjukt. Men det är väl för att jag fått nya/fler arbetsuppgifter. Kul att vara behövd.


Så nu måste jag återgå, vill bli klar innan dagen är slut.


Må bäst!!

Av Annci Hultström - 17 januari 2011 09:45

... måndag igen. En ny vecka. Och jag är T R Ö T T! Sov som en ruuuuumpa i natt. Varför vet jag inte. Inte värt att fundera på heller. Bättre att lägga kraften på att sova bättre kommande natt.


Kom mig inte för att skriva igår, hade fullt upp. Vi sov ut, åt frukost och började sedan med hallen. Dock fick vi bryta när färgburken öppnades. H hade lyckats köpa en ljusblå färg (inte lätt att vara färgblind). Så jag fick dra å byta. Sen när vi kom så långt att tapeten skulle upp insåg vi att vi köpt fel tapetklister. Tapeten var nämligen en "non woven" och vi hade köpt för vanlig papperstapet. Så det ska jag byta idag. Men när de väl är uppe är det klart. Före- och efterbilder kommer.


Efter middagen blev det soffläge (usch, det har blitt mycket tid där på sistone) med film. Vi såg en film som hette "Conviction". En sanningsbaserad film. Bra. Kanske något förutsägbar. Men ändå bra. Sevärd.


Idag blir det till att slutföra hallen och... nä, det var väl det. Lär nog inte hinna så mycket mer. Är ju inte direkt proffs på att tapetsera. Men ett par våder ska vi väl klara tycker jag.


Nej, nu ska jag ta hand om fakturorna. Hörs senare. Ha en bra dag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards