Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Annci Hultström - 6 januari 2011 22:21

...lagom skönt mosig. Har ätit gott och är nu inne på andra flaskan vin. Nu håller H frågesport. Jag leder :-) Snart blir det sängen. W sover sen en timme. Nattad av moster å Robban. Hoppas ni har en trevlig kväll.

Av Annci Hultström - 6 januari 2011 09:00

... första halvår med tillförsikt. Mycket kul som händer.


Januari - H fyller lite halvjämt, ska väl försöka få till någon liiiiten "get-together".

Februari - Personalfest, samt spa & middag med Linda

Mars - försöka ta oss över till grannlandet.

April - 48 timmars med Sofie & David (de har 2 gratishytter inkl. middag och har valt att spendera den ena på oss *sötnosar*)

Maj - träningsresan

Juni - Berlin


Detta gör tillvaron betydligt lättare att leva. Har ni något kul inplanerat?


Dagen igår var bra. W & jag höll sams hela dagen. När vi slutade åkte vi och hämtade H och tillsammans åkte vi till Arkitekturmuseet och kollade på Pepparkakshusen. Riktigt fina var dom. Kameran var inte med, så tyvärr kan jag inte bjussa på några bilder.


Efter det åkte vi och handlade lite och sen bar det av hem. Medans jag pysslade lite kollade H & W på film. När hon sov slog jag in lite klappar och anslöt mig sedan till maken i soffan. Där somnade jag rätt omgående.


Nu har vi ätit frulle och ska strax packa in oss i bilen för färd norrut. Ska fira försenad jul hos mor & far. Trevligt!


Vi hörs senare. Ha en toppenfin torsdag (eller ska man säga söndag??).


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards