Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Annci Hultström - 5 januari 2011 13:01

... det känns. Gå hem nu. Åter först på måndag. Sköööönt!


Hörs ikväll!

Av Annci Hultström - 5 januari 2011 09:45

... helg. Ja, jag ser det som snart trots att det är 3 timmar och 15 minuter kvar av dagen. Halvdag alltså. Brukar inte ha det, för så länge kundtjänst har öppet måste jag vara kvar och normalt har de alltid öppet heldag. Men nu beslutades att även dom stänger tidigt idag. Är sjukt lugnt. Och jag tackar inte nej - lovely! Sen är det helt stängt på fredag, så det blir verkligen ledigt.


Jag har f.ö W med mig idag. Tänkte att det nog inte skulle vara så många barn på dagis, eftersom det normalt är just halvdag idag. Hon är en liten ängel idag. Sköter sig felfritt. Frågade t.o.m i morse om hon kunde få pannkakor idag om hon sköter sig. Älskade barn... hon fattar ändå konsekvensen av det hon gör. Så en lösning finns nog. Sen ordnade vi med ett nytt belöningssystem igår (gäller från idag) - TACK Torhild! Det går ut på att samla kryss. Vid 20 kryss (maxantal/dag är 4) får hon 5 kronor och vid 40 kryss något litet större. Vi börjar så, så får vi se om det funkar. Enligt orginalmodellen (utformad av Torhild) är det belöning först efter 100 kryss, men då är barnen äldre... känns inte som W kan vänta så länge. Tidsbegreppet är ju inte det bästa än.


Förresten - nu är träningsresan bokad!! Wooohoooo!!! Marre ringde igår för att fråga lite, då visade det sig att det bara fanns 2 platser kvar. Naturligtvis bokade hon dom till oss. Dessvärre fick vi inte med oss någon mer då (Sorry Lotta , nästa gång kanske?!). Men det blir garanterat top notch ändå. Jag och Marre. På en grekisk ö. Hur ska det sluta?!  . Ja, however... den 13 maj drar vi. 7 härliga dagar på Kreta. Ni kommer tänka på mig va`?!


Nej, nu måste jag kissa. Men först... höll på att glömma... dagens vikt.


Nuvarande vikt: 77,2 kg

Skillnad: +-0

Total viktnedgång från start: -45,9 kg


Japp, som synes... inte ett gram ner. Eller upp heller för den delen (trots jul & nyår).


Hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards