Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Alltså...

Av Annci Hultström - 4 januari 2011 18:38

... i mitt förra, mycket gallkräkande, inlägg så kan man tro att jag önskar bort min dotter. Nästan. Så är det naturligtvis inte. Jag älskar henne över allt annat på jorden. Jag lovar!


Men (everything before but is bullshit)... gah... så less jag är just idag. Hon har en fet jä**a attityd den unga damen. Kanske blir den värre åxå när hon känner mina taggar utanpå?! Men hennes röst är så kaxig och när jag sa det till henne sa hon att hon visste att den är det, men hon menar det inte, utan vill bara låta så. Mmmm... tjena... å jag heter farmor Anka. Sen fick jag veta att jag inte fick se på film ihop med henne, för att hon i nästa sekund frågade om jag ville kolla med henne. Så där håller det på. Konstant. Jag kräks på det. Huvudvärk har jag fått åxå. Vill bara gå å sova. Men det går ju inte. Då vaknar jag ju kl. 4 i morgonbitti istället.


Snart är det dags för henne att sova. Det ser jag fram emot. Då ska jag nog sätta mig och lägga pussel eller något annat IQ-befriat. Sen blir det tidigt i säng. För att mötas av ytterligare en dag innan ledigheten. Tanken är att W ska med mig i morgon, om hon sköter sig på morgonen vill säga. Annars får hon gå till dagis. Upplösningen på det får ni i morgon.


Appropå i morgon - då hoppas jag kunna leverera aningen festligare inlägg än dagens.


Tills dess får jag önska er en fortsatt bra kväll och en god natt - när det väl är dags.

 
 
Ingen bild

Soffan

4 januari 2011 20:06

Vännen min, bara va den du e, så blir det kvinnfolk av henne med *lovar*
Skickar över några kramar

Annci Hultström

5 januari 2011 08:41

Fina Soffan - orden träffade rätt!

Stor fet kram till dig!

 
Carina

Carina

4 januari 2011 21:58

Jag förstår precis hur du känner dig.I bland önskar även jag att jag kunde säga upp mig som mamma.Flytta till egen lägenhet och bara få vara helt ensam.Allaåldrar har sin tjusning.Du ska se då hon blir 15 år morrrr säger jag bara.
Kram till dig världens BÄSTA mamma :-)

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

5 januari 2011 08:43

Finaste Carina - tack snälla för stöd!

Det är skönt att veta att man inte är ensam i alla fall.

Varma kramar!!

 
Marie-Louise

Marie-Louise

5 januari 2011 14:43

Det är klart vi/jag förstår att du inte önskar bort din dotter. Vi mammor vet precis vad du menar. Man önskar inte bort sina barn för en sekund, men själv önskar man sig bort ibland, en stor skillnad. /Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

5 januari 2011 19:38

Åh, kloka kvinna. Där satte du huvudet på spiken. Det är ju så det är.

Önskar dig en toppenhelg!

Stor kram från mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards