Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Annci Hultström - 22 december 2010 22:45

Jag är på G att bli sjuk. Igen. Trodde jag. Men nä - det visade sig ju vara dags för en röd jul om ni förstår vad jag menar. Fattar inte varför jag känner mig sjuk nästan varje gång när den ska till att komma. Hängig, ont i lederna, trött, pannknack. Så skumt! Har googlat och förstått att jag inte är ensam om fenomenet.


Är klar med allt nu. Så i morgon blir det mys på hög nivå i det Hultströmska residentet. Därför blir det bingen nu, så jag orkar mysa.


Sov gott å dröm sött!!

Av Annci Hultström - 22 december 2010 10:51

... före dopparedagen. Det är idag det. 22 december 2010. Och vilken dag. -22 grader och snö som sakta faller mot marken. Kan det bli mer idylliskt? Ärligt - det får mig nästan att gråta. Känner mig smårörd hela tiden.


När jag frågat H vad han önskar sig i julklapp har det varit montagehandskar & en tröja. Jippi, vad skoj! Men idag slog jag till på en sak jag funderat på ett tag... en ultimat klapp (hoppas jag). Vad det är säger jag naturligtvis inte, men jag utlovar en rapport på reaktionen efter avslöjandet.


Idag ska jag ut i affärerna efter jobbet. Ska ha något litet till svärmor + att jag ska fixa mina  . Tänkte hitta en fin julklänning åxå. Efter det bär det av hem för att småfixa lite. Ska försöka få så mycket som bara går att bli klart idag, för i morgon planerar jag att bara sitta i soffan å göra nada annat än att njuuuuta.


Nä, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med (kundregistret). Men ni vet - vi hörs igen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards