Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Annci Hultström - 19 december 2010 20:05

God kväll i vintervärlden!


UUUUNDERBAAART det är med den här ofantligt vackra vintern. Jag trivs som fisken!! Lätt, härligt pudrig snö. Mmmmm... För min del får det mer än gärna fortsätta snöa. I lång tid framöver. Så länge jag kan ta mig till jobbet vill säga.


Idag sov vi till kl. 9, åt lååång frukost med gröt, tända ljus och Peter Jöbacks julskiva i spelaren. Lovely! Efter det åkte vi till Ica Maxi för lite shopping. Sen bar det av hem för att klä julgranen. Men nä... det blev inte av. För jag började rensa skafferiet och sen ringde Totte. Vi pratade en timme (H & W badade). Efter det - middag och nu ska vi se på "Allt för min syster". Har laddat med näsduk.


I morgon utlovas ett långt inlägg, med massor av bilder.


Önskar en fortsatt fin kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards