Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Annci Hultström - 14 december 2010 22:20

... men först tänkte jag kika in och önska God Natt! Jag hoppas jag sover godare inatt.


Glömde ju berätta för er att jag sov som en ruuuumpa inatt. Vaknade mitt i natten av att jag inte kunde röra mig. Kunde inte flytta som jag ville i sängen, för jag hade sååååå ont i ryggen, precis under vänster skuldra. Måste ha sträckt mig. Hade problem att styra bilen. Har fortfarande grymt ont, så jag ska ta en tablett i hopp om att det släpper lite och att natten blir behagligare.


Har f.ö skrivit klart alla julkort. Köper frimärken i morgon, sen kan det bockas av från listan.


Nä, nu sängen. Sov gott & dröm sött!!

Av Annci Hultström - 14 december 2010 15:45

... är upptagna på annat håll och inspirationen/lusten att skriva minskar med det. Därför blir bloggen drabbad. Vad jag tänker på? Jo, den kommande födelsedagen i helgen och julen. Det är tankar om praktiska saker, men även djupare tankar slåss om utrymmet...


Nåväl, de praktiska tankarna mynnar i att jag skriver komihåg-listor och shoppinglistor för brinnande livet. Är inte ett dugg stressad över det, men jag vill ha koll. Hatar att inse på lördagförmiddag att jag glömt fylla tårtorna. Typ. Ni förstår va´??


Nu har alla svarat och alla utom en familj kommer. Så vi blir 21 vuxna och 11 barn. Nästa år är det nog tvärtom. Om W får välja. Vi har lovat henne att hon får bjuda de vänner HON vill då. Så då blir det ett släktkalas och ett barnkalas.


När jag slutar ska jag åka via Barkarby och springa in och handla en julklapp. Efter det bär det av hem för att gå på avslutning på W´s gympa (Tack å lov är det över nu). Idag ska det lekas lekar och fikas.


Sen, när hon är i säng, ska jag skriva klart julkorten. I år har jag inte gjort de själv. Har inte haft lust/inspiration/tid. Och foto-kort har vi ju kört ett par år nu, så en upprepning på det fick va´. Så vanliga, hederliga köpekort bidde det. Iofs julkort med en god gärning (Cancerfonden). Alltid något extra, förutom tanken bakom kortet.


Tills vi hörs igen önskar jag en trevlig fortsättning på dagen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards