Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Penicillin och Elle-gala

Av Annci Hultström - 9 december 2010 08:20

God morgon alla!


Idag har jag återfått hoppet om att jag faktiskt kommer bli frisk. Tänk att penicillin är så effektivt. Mår sååå mycket bättre idag. Halsen gör fortfarande tillräckligt ont, men jag är feberfri och har inte ett dugg ont i kroppen längre. Har iofs blitt riktigt förkyld åxå. Sitter i bihålorna, men hade rinexin hemma sen tidigare så jag tar det och det lossnar faktiskt. Rätt äckliga saker som visar sig. De får mig att undra hur länge de suttit där och gonat till sig. Kanske inte så konstigt att jag mått skumt ett tag?!


Har sovit lite halvkasst i natt. Fram till kl. 3 snurrade jag som en elvisp... irriterade mig på slem å skit som åkte upp å ner mellan näsa å hals och vägrade komma ut hur jag än försökte. Men sen somnade jag och sov till kl. 6. Så det blir nog en tupplur lite senare.


Hörrni, jag tänker tävla. Det som står på spel är 2 biljetter till Elle-galan och 10 goodiebags värda 3000kr/st. Nu är det nog många som höjer ögonbrynen. Jag, Annci, på en modegala. Ja, faktiskt. Varför? Jo, efter att ha tappat 45 kg har jag ingen som helst aning om vem jag är modemässigt. Så att gå på en sådan gala och se vad världen har att erbjuda skulle hjälpa mig att hitta "hem".


Nu ska jag ta och äta lite frukost. Nyponsoppa och en macka får det bli.


Vi hörs senare. Ha en fin dag tills dess!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards