Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Annci Hultström - 5 december 2010 21:48

Sitter däckad i soffan. Allt för en fikas skull. Valde en liiiiten kärleksmums (åt inte ens hela) + en café au lait i Stinsen. 20 minuter senare blev jag yr och började må illa, riktigt illa. Men jag kämpade på med shoppingen. Sen började det köra i magen och väl hemma besökte jag damernas. Jag kan meddela att jag nog blev 1,5 kilo lättare.


Jag har fikat sån förr och då har det inte hänt. Skumt. Och som sagt, denna var liten. De brukar ju vara gigantiska, men den här var max 5x5 cm bara. Undrar varför det går en gång, men inte nästa?! Någon som vet?!


Värken finns kvar fortfarande. Åt ingen middag... bara en knäckemacka för en stund sen. Det moler och kör i magen. Asjobbigt. Så jobbigt att det blir bingen nu.


Önskar er en god natt. Sov gott å dröm sött!


p.s Julbelysningen är på plats ute... julstämningen ökas sakta på.

Av Annci Hultström - 5 december 2010 10:44

God middag alla!


Här har det bakats pepparkakor. Gick väl inte som jag tänkt mig... på ena plåten låg de för tätt vilket gjorde de till en enda stoooor pepparkaka. På nästa plåt låt ett megastor hjärta (ska hängas i fönstret), men det blev aldrig klart. Så efter en vända till i ugnen hade det spruckit sönder istället. Men... vad är väl en bal på slottet??!?!!??! Får helt enkelt köpa en ny deg och prova igen.


Snart, så fort H satt upp slingorna ute, ska vi packa oss iväg till ett par centrum. Hoppas på att få undan julklapparna idag. Är inte så många som ska köpas tack å lov och jag tror vi har koll på vad som ska köpas faktiskt. Men sen måste jag fixa naglarna åxå. Å H behöver vinterskor. Så vi ska nog få dagen att gå.


Önskar er alla en fin andra advent - glöm inte att släcka ljusen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards