Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Annci Hultström - 2 december 2010 21:48

God kväll alla!


Första skrivpausen idag, har varit fullt upp.


På jobbet hade jag upplärning idag med. När jag märkte att det gick bra för henne roade jag mig med att sätta upp granen och sätta ljusen i den. Resten klär jag på närmare jul. Sen hade jag fått löfte av Adecco att smita lite tidigare om det gick bra för henne. Och det gjorde ju det som sagt. Så jag smet hem vid 15:30 och for direkt till dagis på julpyssel.


Väl där fikade vi lite macka och sen pysslade vi loss på lite ljuslyktor och granpynt. Efter det blev det mat från thai i soffan till lite bompa och därefter julkalendern. Verkar bra.


Sen nattade H W och jag småsov i soffan framför Biggest loser. När det var slut har jag diskat, vikt tvätt å plockat lite.


Ja, ni ser... en vansinnigt intressant dag. Väl värd att lägga på minnet. Eller hur  .


I morgon kommer min mor & far på besök. Då ska vi göra nåt kul. Vad får ni inte veta förrän i morgonkväll (alt. på lördag).


Nej, nu - sängen.


Sov gott och dröm sött! Lova mig det?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards