Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Nöjd!

Av Annci Hultström - 25 november 2010 19:21

Sitter i soffan. Supernöjd. Ute är det -5 grader och mängder med snö. Inne är det en massa ljus tända. Adventsljusstakarna är på plats. Julmusiken är invigd. Allt är städat. Frysen fylld. Och jag känner ro. Ser fram emot helgen. Mycket.


Här är några bilder:

     

Innan gräddning              Farmors kakor              Kokostopp (bild lånad från                                                   
                       google)


 

Skulptören            Statyn  


Jag provade min gamla vinterjacka häromdagen. Behöver jag säga att den var aningen stor?! W fick plats i den hon med (bortse från en näsblödande dotter och en osminkad jag):

 


Nu ska jag duka fram lite fika åt W. Lovade henne några smakprov av dagens kakor.


Önskar en fortsatt bra kväll!!

 
 
Louise (fotoblogg)

Louise (fotoblogg)

25 november 2010 19:47

Åh, mysigt med bak och julpyssel. :)

/Louise
www.wizy.blogg.se/

http://www.wizy.blogg.se

Annci Hultström

26 november 2010 12:18

Ja, jag gillar det. Helt klart den bästa perioden på året :-)

 
Carina

Carina

26 november 2010 08:48

Oj vilken skillnad.Du är ju jätte liten nu.Härligt för dig.
Visst är det mysigt med tända ljus.
Smarriga bakverk du har gjort,duktig kvinna du är.
Kram Carina

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 november 2010 12:22

Ja, det har onekligen hänt en hel del. Drygt 46 kilo tappade gör ju sitt till ;-).

Tända ljus är en lisa för själen. Så rogivande. Men normalt är jag rätt dålig på att tända tyvärr. Men jag började bättra mig förra vintern.

Mmmm... har faktiskt smakat en av varje. Och ja, de var goda :-). Hade inte räknat med hembakat den här julen. Hinner helt enkelt inte. Men nu hade vi ju tur i oturen att tösen blev sjuk och då passade jag på. Kan ju inte lägga pussel, spela spel och se på film hela tiden ;-)

Stor kram till dig!!

 
Lott@

Lott@

26 november 2010 09:03

Jag skulle vara glad för -5
Här är det just nu -15 grader & blåser småspik! fi fasiken vad kallt *brrr*

http://www.lottaskrypin.se

Annci Hultström

26 november 2010 12:23

Det förstår jag. Men du, håll i dig nu... idag har vi -7 och ner faller stora härliga fluffiga flingor i långsam takt ;-). Får grymma julkänslor!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards