Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Välkommen till McDonald´s...

Av Annci Hultström - 16 november 2010 09:06

... det går bra att beställa!


Ja, kanske är det så jag ska svara på jobbet. Eller nä... jag jobbar ju inte där. Lät mig luras av Wilmas kommentar när hon såg mig i morse, i de här kläderna:

  


"Men mamma, det där är ju sånna kläder de har på Mack Dollands (som hon säger), fast utan det där bandet".


Hmmm... kändes ju sådär. Men jag behöll de på. Trots det..


God morgon förresten! Sovit gott? Det har jag. Men inte hjälpte det mot förkylningen. Nädå... har ondare i halsen idag än igår. Lite bättre i lederna, tror jag. Tjockare i huvudet. Önskar det bröt ut NU, så det blir bra omgående. Orkar inte med det här mellanläget. Blä.


När jag kom till jobbet möttes jag av den här vyn:

  


Riktigt fint. Blå himmel, sol å kallt. Nu visar sig inte solen längre tyvärr. Ser mer ut som att det skulle kunna komma snö. Det visar sig.


Förresten - GRATTIS igen till dig, finaste Sofie, till nya jobbet. Jag är såååå glad för din skull. Det var du verkligen värd!! STOR kram!!!   


Nu ska jag fixa mig ett mellanmål. Men först måste jag kiiiiiissa.


Ha en bra tisdag så hörs vi senare igen.


p.s Glömde väga mig i morse faktiskt, så dagens vikt får ni i morgon istället. Eller ikväll.

 
 
Ingen bild

Soffan

16 november 2010 10:37

TACK Annci! Ja, jag är såååå glad =)
Det va jag fan värd!!! kram

Annci Hultström

16 november 2010 10:54

Varsågod vännen!

Ja, det var du tveklöst värd.

Kram - igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards