Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Olagligt

Av Annci Hultström - 9 november 2010 10:17

Hej på er!


Idag bryter jag mot lagen... Jag har lämnat hemmet! Ja, för det är väl olagligt att gå ut i sånt här väder? Eller? Fy... storm och snöblandat regn. Ingen hit alls. Blä!!


Wilma är hemma idag med, men med H då som ni förstår. Hon sov sig igenom min dusch och hårfönande. Det är ett tecken på att hon behövde det. Har inte fått något livstecken ännu idag, så frågan är hur länge de sov?!


Idag blir det en kort dag här på jobbet. Kl 14 drar jag för att åka in till stan. Ska på seminarium hos vår växelleverantör. De ska släppa en ny version som jag ska spana in. Hoppas den är nåt att ha... Iofs för den vara bra, för sämre än nuvarande går det bara inte att skapa. Eller, alltså... den är bra. Men långt ifrån så bra som sin föregångare MD110 OWS. Ja, det visar sig. Hoppas bara inte att det blir världens oväder. Jobbigt med parkering i stan då.


Nu ringde de hemifrån. W hade blivit skit förbannad över att jag inte var hemma när hon vaknade (kl. 9). Så ett utbrott på 40 minuter fick H som start på dagen. Nice. Eller inte. Nu var hon dock glad igen.


Utlovade ju bilder från helgen. Ska försöka få till det idag (tar ju sån tid att ladda upp bilder). Om jag hinner. Om inte - håll ut, det kommer.


Nä, nu måste jag gå på damernas och pudra snoken. Men vi hörs igen. Senare.


p.s Dagens vikt utgår idag. Väntar med det tills i morgon, på 1-årsdagen.

 
 
Ingen bild

LH

9 november 2010 13:15

Hoppas att W kryar på sig!
Kör jätteförsiktigt, jag körde bara en kortis och det var hur halt som helt och blåsigt som bara den. Jobbigt när vinden kommer på tvären...
Ha det bra!

Annci Hultström

9 november 2010 14:53

Det gick över förväntan in till stan. Får se hur det går hem efter kl.17 Må gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards