Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

En god natt!

Av Annci Hultström - 28 oktober 2010 09:02

Hej på er!


Jag har sovit GOTT och precis så länge som jag tänkt. Detta trots att W sov med oss. Lovely! Undrar om det har med spiken eller to-do-listorna att göra?!


Ute är det gråtrist... men det ska tydligen bättra sig till helgen. Det löftet hoppas jag stämmer när vi väl når fram till helgen. Vore ju nice med lite. Kommer iofs inte ha så mycket tid för utevaro, men bara att se den ger energi.


Läste mina inlägg som jag skrev den 28/10-2009. Där skrev jag om den fest jag önskar ha på nyår... men som inte kommer bli av. Synd att det ska bli så dyrt. Lokaler, personal å mat blir ju dubbelt så dyrt för att det är nyår. Blir istället en försommarfest, så man kan vara ute i ett stort partytält eller nåt istället. Jag ber att få återkomma!


Nej, nu ska jag sätta fart här. Men vi hörs ju igen. Senare. Ha det toppen tills dess.

 
 
Ingen bild

Budda

28 oktober 2010 18:59

Tack för påminnelse! Nu har jag beställt en spimattekudde (på x-pris) från Bodystore.se.
Glad för den. Något att se fram emot.
Tack!

Annci Hultström

28 oktober 2010 19:08

Åh, vill jag åxå ha. Vet inte om den är bra, men de har på Rusta för 99:-.

Take care!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards